Gjest reisende_mac Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har tenkt meg til New York og lurte på om noen kunne anbefale flyselskap å reise med som er bra med tanke på comfort, servicetilbud etc? Noen som har noen gode erfaringer de vil dele med meg?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Icelandair er vel fortsatt ganske billig og trangt? Reiste med det for noen år siden. Gikk greit fordi flyreisen ble stykket opp med stopp på Island. Så når du har tanke for comfort, så kan du nok skygge unna Icelandair iallefall, hvis ikke noe har forandret seg voldsomt.
Chimamanda Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 De jeg har vaert mest fornoeyd med er faktisk SAS.
caroprins Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Vi reiste med Continental Airlines fra oslo til New York i sommer og var godt fornøyd. God benplass, egen dataskjerm foran deg på setet der jeg kunne velge mellom 24 forskjellige filmer, tv programmer, spill, musikk og annen undeholdning. Vi kommer til å velge samme selskap neste gang vi reiser over.
Drmjente Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Anbefaler Continental som flyr direkte.
ringblomst Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Best komfort hos SAS eller BA, men Continental er raskest. Har opplevd å fly med Continental en vei med egne tv-skjermer og andre veien med en like liten skjerm til 6 passasjerer, men det er snart et år siden. Icelandair velger jeg kun hvis de er mer enn tusen kroner billigere enn de andre.
Kenda Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Reist fra london med Virgin atlantic, der var komforten super men service var fantastisk dårlig husker jeg, sure mennesker... Fornøyd med Continental selv om flyet var noe mindre. Skal dra fra Schipol med Delta neste gang, noen som har erfaringer med dem eller?
gard Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Hei Jeg mener fremdeles at pris er viktig i alt dette og en tur til NYC er ikke så lang og dermed så betyr det ikke så mye om det er litt trangt. Vi brukte Lufthansa ifjor ettersom vi fikk billetter til ca 3700 kroner. Men jeg ville også ha sjekket SAS og KLM for å finne de beste billettene :-)
Lune Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Jeg reiste med Iceland air sist uke, god benplass synes jeg. Vi er 185cm og 175 cm. Husk at man kan bestille nødutgang :D Var egen skjerm med masse filmer, spill, dokumentare, musikk osv. Reisten gikk kjempe raskt, kun litt over 5 timer fra NY til Island.
Gir Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg har veldig gode erfaringer med Iceland Air og vil anbefale dem på det sterkeste Der kan du også bestille billetten i dollar, noe som vi alle vet at lønner seg i disse dager.
Lilith Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Jeg synes også IcelandAir var helt ok. Flyturen er jo ikke så lang.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Jeg har tenkt meg til New York og lurte på om noen kunne anbefale flyselskap å reise med som er bra med tanke på comfort, servicetilbud etc? Noen som har noen gode erfaringer de vil dele med meg? Jeg reiser ganske ofte til usa og bruker stort sett lufthansa. helt supert det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå