Gjest Interiør jenta Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har lyst til å begynne på deltidsstudiet i interiør på na (næringsakademiet i Oslo). Er det noen av dere som har tatt det? Hvis evt. ja så lurer jeg på følgende: * Hvor mange kvelder i uken er det kurs/undervisning? * Hvor mye tid må man regne med å bruke/sette av til lesing/studering? * Var det passe store klasser, slik at man fikk opperksomhet av læreren? * Har tenkt til å jobbe ved siden av. Gjorde dere det og gikk det ok? * Har dere fått jobb etter endt studie. Hvis ja, evt. hvor og hvilke oppgaver har dere der. Hadde satt stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Du må ikke finne på å begynne på NA!! Jeg gikk selv på NA i Tønsberg og tok 1årig Wenbdesign. Skolen kjennetegnes av dårlige lærere, dårlig oppvisningsopplegg samt at man får ikke det "yrket på et år" som de reklamerer om! Jeg kjenner flere som har dårlige erfaringer med NA enten det er i Oslo, Drammen, Tønsberg eller hvor det måtte være. Ta heller studiet som brevkurs hos NKI. Det har jeg gjort og er veldig fornøyd. Dessuten koster det tusenvis av kroner mindre! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå