Gå til innhold

En jeg møtte på byen..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet

Jeg var på byn i helgen og rota med en fyr. Jeg visste hvem han var, alle vet det, hehe.. Han er kjekk, populær og kan få hvem han vil.

Jeg visste at han ikke kom til å holde kontakt med meg etterpå, kjenner typen.. Håpet jo at han skulle motbevise meg da..

Men jeg klarer ikke slutte å tenke på han! Han bor i en annen by, så lite sannsynlig at jeg møter på han igjen (hvertfall ikke før om flere mnd).

Og jeg tør ikke sende melding eller ringe, for vet ikke om han svarer, eller i så fall hva han svarer. Eller skal jeg tørre??

Han finner seg sikkert en ny jente hver gang. Så jeg vet at dette ikke er typen for meg sånn kjærestemessig, med mindre jeg klarer å endre han da selvsagt :)

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men kanskje noen har noen kloke ord å komme med?

Mest av alt vil jeg bare reise til byen hans neste helg, og møte han heeelt 'tilfeldig'!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse "oppussingsprosjektene" eller hva jeg enn skal kalle dem funker svært skjelden. Fordi slike gutter ikke er interessert i å forandre seg. Det jeg vil anbefale deg er å prøve å holde deg unna, og etterhvert slutte å tenke på ham. Hvis ikke er det stor sannsynlighet for at du vil bli såret.

Lykke til, håper alt ordner seg :)

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg vet også veldig godt at det beste er å glemme han.

Men du vet, det man ikke kan få..

Han er i hodet mitt hele tiden!! Har slettet nr hans, så kommer hvertfall ikke til å sende melding i et impulst øyeblikk.

Har en fantasi om at han endrer seg og kommer løpende til meg! Nei, nå går det for langt her.. Hehe..

Får bare ta tiden til hjelp!

Skrevet

Ville også ha glemt han der :briller: Høres ikke ut som en type for deg!

Skrevet

Med en gang han ser deg vil han forstå at det er langt fra tilfeldig... Ikke ydmyk deg selv slik.... Han har sikkert opplevd det der mange ganger før...

Men man har lett for å falle for drittsekkene, ikke sant? Nå vet dujo at han er en rundbrenner, og det lureste er å glemme ham....

Skrevet

Skulle til å skrive at du burde slette nr hans, i tilfelle du fikk et impulst øyeblikk i fylla. Men det har du gjort, så jeg etterpå. Bra!

Og ellers tror jeg ikke det skal letes lenge før man finner en som er mer sjarmerende ;)

Skrevet

Ikke reis til byen hans hvis han er en rundbrenner. Plutselig står du foran han der han står med armene godt rundt ei anna jente... Ikke så kjekt...

Det med at han stadig vekk finner seg nye jenter. Er det noe du vet, eller noe du tror? Det er jo litt kjedelig hvis alle går rundt og tror at han er en rundbrenner, hvis han egentlig ikke er det?

Skrevet

Vel, jeg vet at han har rota med en del jenter. Men jeg har nok bare dannet meg et bilde av han, og regner med at han finner seg en ny hele tiden.

Hadde håpet at han kom til å motbevise teorien min!

Joda, jeg vet godt at jeg skal glemme han fortest mulig. Men fader ikke lett, og ikke vet jeg hvorfor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...