Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 I såfall hva har du gjort?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ja, noen mindre narkotikaforbrytelser for mange år siden.
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Nei, ikkje noko straffbart, nei.
Chianty Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 prøvdte å skru ned spira på kirka en gang... fikk den ikke av men den hang å slang
Gjest Gitte Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Tja.. kjører litt for fort av og til da, men har ikke blitt straffet for noe..
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Køyre for fort trur eg er den einaste forbrytelsen eg har begått. Men har ikkje blitt tatt. Elles har eg aldri gjort noko ulovleg.
feuerstein Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Kjører regelmessig for fort, men er det en forseelse eller en forbrytelse? Samme gjelder gjennomkjøring forbudt. Stjal et informasjonsskilt som etter planen skulle fjernes og kastes et par dager senere. Stjal et advarselsskilt som lå igjen flere måneder etter at det det ble advart mot hadde opphørt å eksistere. Har kjørt kjøretøy jeg ikke hadde førerkort på, men der vil jeg påberope meg nødrett, da føreren fikk et plutselig illebefinnende og vi stanset i et uoversiktig og svært trafikkert kryss. Kjørte noen titalls meter til det første stedet det var forsvarlig å stanse. Hatt med for mye på grønt i tax-free.
Gjest Portis Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 En del, men ikke noe man vil dele med andre
Gjest Gjestinne Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jeg var med på å skru ned og ta en haug med skilt i min spede ungdom. Alt fra busskilt til morsomme gatenavn. Ellers kjører jeg gjevnt 10-20km over fartsgrensa. Parkert ulovlig et par ganger. Pisset offentlig og bak en politibil.
Gjest StockDama Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 jeg har gått over veien der det ikke er gangfelt o.o
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 jeg har gått over veien der det ikke er gangfelt o.o Hæææ? Og det tør du innrømme her på KG? Ikke det minste redd noen skal finne ut hvem du er og la deg ta konsekvensene av dine handlinger? Vet ikke helt om jeg har begått noen forbrytelser. Hvor går grensen mellom forseelser og forbrytelser? Kjører for fort iblant, men aldri så fort at jeg ville mistet lappen. Ellers kan jeg ikke komme på noe. Kunne f.eks. aldri tatt med for mye alkohol gjennom tollen. Blir nervøs og ser skyldig ut jeg, selv om jeg aldri kjøper mer enn kvota mi.
Olive Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Tja.. Jeg snek på bussen forrige uke, uten at jeg visste det
Skade Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Som flere andre her inne, så kjører jeg jo så og si alltid over fartsgrensa.... Og litt smånasking på butikken da jeg var lita jente...
Gjest Lamia Lenis Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Jeg har gjort en bitteliten ulovlig handling, og kommer nok til å gjøre det igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå