Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei Er det noen som har testet øyenskygge fra EM? Har hørt at den ikke har så god holdbarhet på? Jeg har en blush derfra som jeg er veldig fornøyd med...
Gjest Deception Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Min erfaring er at de varierer voldsomt. Jeg har to som jeg liker veldig godt (Spin Cycle og Cypress); de har godt med pigment og er kremaktige i konsistensen. Så har jeg et par som er tørre og avgir lite farge (Good China, Rare Silk, Snowflake, On the Phone), samt en jeg egentlig ikke har testet noe særlig, men som heller ikke virker altfor lovende (Shopping Spree). Jeg bruker alltid base under øyenskygger (UDPP), så holdbarheten har jeg ikke noe å si på, men derimot varierer fargeintensiteten voldsomt. Jeg er veldig fornøyd med rouge og concealer fra EDM.
Hilde Christina Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Er veldig glad i skyggene derfra, holdbarheten er også god. Noen av de som inneholder syykt mye skimmer/glitter kan drysse litt, men stort sett går det fint.
Gjest TS Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Bruker dere primer under da eller? Jeg bruker bare vanligvis concealer under vanlig øyenskygge, men har ikke prøvd EM sine...
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Min erfaring er at de varierer voldsomt. Jeg har to som jeg liker veldig godt (Spin Cycle og Cypress); de har godt med pigment og er kremaktige i konsistensen. Så har jeg et par som er tørre og avgir lite farge (Good China, Rare Silk, Snowflake, On the Phone), samt en jeg egentlig ikke har testet noe særlig, men som heller ikke virker altfor lovende (Shopping Spree). Jeg bruker alltid base under øyenskygger (UDPP), så holdbarheten har jeg ikke noe å si på, men derimot varierer fargeintensiteten voldsomt. Jeg er veldig fornøyd med rouge og concealer fra EDM. Jeg vurderer å kjøpe øyenskygge derifra, tenkte kanskje på eyeshadow kit med 10prøver, derfor lurte jeg på om det var noen fler du ville anbefale?
Hilde Christina Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 (endret) Nei, gidder aldri å bruke primer.. Holder ikke øyenskyggen uten duger ikke øyenskyggen for meg :D Andre farger som er herlige: In the garden - herlig mørk farge, en av mine favoritter. Vet ikke om jeg har lov til å linke her, men søker du etter den i bloggen min har jeg laget en FOTD med den så du kan se hvordan den ser ut på. Hot chocolate - nøytral baseskygge, bruker jeg hver eneste dag. Mystic Night - jeg er kjempefan av lilla, så denne er utrolig fin. Veldig dyp i fargen, passer bra som eyeliner eller til bruk når du skal lage smokey eyes. Baby bath - mye shimmer, men fin til dagsbruk alene allikevel. Som hot Chocolate, men litt mørkere. Cherry fizz - om du liker rosa med shimmer. Kan brukes som blush også, nesten finere til det ! Endret 23. september 2008 av Hilly
Gjest TS Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Nei, gidder aldri å bruke primer.. Holder ikke øyenskyggen uten duger ikke øyenskyggen for meg :D Andre farger som er herlige: In the garden - herlig mørk farge, en av mine favoritter. Vet ikke om jeg har lov til å linke her, men søker du etter den i bloggen min har jeg laget en FOTD med den så du kan se hvordan den ser ut på. Hot chocolate - nøytral baseskygge, bruker jeg hver eneste dag. Mystic Night - jeg er kjempefan av lilla, så denne er utrolig fin. Veldig dyp i fargen, passer bra som eyeliner eller til bruk når du skal lage smokey eyes. Baby bath - mye shimmer, men fin til dagsbruk alene allikevel. Som hot Chocolate, men litt mørkere. Cherry fizz - om du liker rosa med shimmer. Kan brukes som blush også, nesten finere til det ! De så jo supre ut:) påfører du de med kost da eller?
FantasDick Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Har et par øyenskygger fra EM, og jeg synes de er supre! Lette å legge, lett å variere mellom mye eller lite farge og intensitet, og de sitter som bare juling! Bruker ikke primer og legger med kost.
Gjest TS Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Har et par øyenskygger fra EM, og jeg synes de er supre! Lette å legge, lett å variere mellom mye eller lite farge og intensitet, og de sitter som bare juling! Bruker ikke primer og legger med kost. Supert! da ska jeg bestille noen øyenskygger
FantasDick Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Supert! da ska jeg bestille noen øyenskygger Håper du blir like fornøyd som meg!
Hilde Christina Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 De så jo supre ut:) påfører du de med kost da eller? Nix, påfører det meste med fingrene jeg Kost går selvfølgelig an å bruke.
Gjest TS Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Nix, påfører det meste med fingrene jeg Kost går selvfølgelig an å bruke. Ah så det funker fint me fingrene? Jeg påfører vanligvis vanlig øyneskygge med fingrene, men tenkte at dette var litt annerledes når det gjelder mineralsminke...
Hilde Christina Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 Ah så det funker fint me fingrene? Jeg påfører vanligvis vanlig øyneskygge med fingrene, men tenkte at dette var litt annerledes når det gjelder mineralsminke... Fungerer bedre med mineralsminke enn "vanlig", så ja absolutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå