evilla Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vi trenger en 120 madrass til hytta. Lurer på om dere vet om en plass de ikke er så dyre. Og bruker en 2 dyner eller en dobbeldyne i 120 seng?
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hva med IKEA? Der har de hvertfall mange muligheter! Hvordan dyne man har avhenger vel litt av de som bruker den. Kjæresten og jeg skal helt klart ha hver vår dyne når vi flytter sammen. Men vet også om folk som har en stor. Som sagt er det smak og behag. Jeg er i følge kjæresten en "dynetjuv", hehe! Sov godt :søvn:
VirreVapp Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg kjøpte en rimelig en på Jysk, husker ikke nøyaktig pris, men var helt overkommelig. Jeg har forøvrig to dyner i min seng, men tidligere da jeg var samboer hadde vi dobbeldyne. Vet mange ikke er glad i dette, men når jeg ble vant til det var det riktig så koselig.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 De har billige 120-senger på skeidar
evilla Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Takk for mange gode svar. Jeg har sjekket ikea på nettet, og der så jeg ikke 120 madrasser, kun andre mål. Bohus hadde til 1200 kr eller 1800 tror jeg med overmadrass, og det syns jeg var litt dyrt. Jysk har jeg ikke komt på, der skal jeg absolutt ta en titt, pluss på skeidar
Miel Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Alle rammemadrassene til IKEA kommer da i 120-bredde, men du skal kanskje bare ha en løs madrass?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Ja skal kjøpe en køyseng til gjesterommet. Med enkel oppe og 120 nede. Så da trenger jeg en løs madrass. Har sett på ikea på nettet, og da fant jeg ikke 120 madrasser. Men jeg kan jo ta en tur i butikken å kikke. Rart at de ikke skulle ha det.
Mamma1 Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jysk har veldig billige skumgummimadrasser (ca 700 mener jeg) Ville nok hatt to dyner.. (Vi kasta nettopp ut dobbeldyna, den var for tung å skifte på.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå