Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ER det med noe av skomoten nå for tiden? Mye av det er jo helt forferdelig. For eksempel disse skoene. :o Synes jeg ser sambo i slike sko, eller andre sko med 80-talls retrostil.

Hva med all-star sko? Skjønner ikke det er så populært igjen.

Hva med disse?

Grusomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fytti fy! Jeg har Converse sko da, men de er mer joggeskoaktige i skinn.

Skrevet
:ler: Jeg skjønner at du blir oppgitt midnattsol :ler: Forferdelige sko.
Skrevet

Herregud, ja. Vi var inne på Lille Vinkel sko, og jeg kunne KANSKJE funnet noe til meg der, men til sambo...nix. Blir nesten for barnslig mye av det og passer absolutt ikke til han.

Skrevet

Skomoten og klesmoten nå for tida er helt på trynet. Nei, jeg får takke meg til disse skateskoene og store saggebukser. :ler:*holde seg til Osiris D3* :)

Skrevet

Det er mye stygge sko for tiden, men det er jo noen som er kule da..

Boksesko er tøffe hvis du har riktig antrekk til, og slike søte ballerinasko er også skjønne! Så det er ikke HEELT håpløst da... :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg liker Campers sine sko, jeg. Men meg om det.

Skrevet
Jeg liker Campers sine sko, jeg. Men meg om det.

Kan jeg se de skoene på nettet?? Lurer på hvordan de ser ut... :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Lille Vinkel Skos hjemmeside har mange bilder av Camperssko. Jeg liker de flate søte med assymetrisk mønster veldig godt, dessuten er det skikkelig kvalitet. www.lillevinkelsko.no

Gjest Hilde K S
Skrevet

De rutete kan man jo spille bondesjakk på på humørfylte dager. De andre går jo ikke an å se på uten å få problemer med å sovne i mange uker etterpå.

Skrevet

Jeg har forelsket meg i et par Campersko, men de har dem ikke igjen i min størrelse. De er ikke avbildet på lille vinkel sine internettsider (grønn hel, rødt mv skinn), og heller ikke på Campers egne sider. Sukk...

Ellers kan jeg være enig i at mange av skoene ikke er særlig fine.

Skrevet

Var de søte? De rosa? Synes det ser ut som barnesko, jeg. :roll:

Noen av sandalene var pene, for eksempel disse.

Ellers var det mye håpløst der, synes jeg...dessverre.

Skrevet

Liker årets skomote veldig godt (noe for enhver dag og ethvert humør :o ), cons, ballerinashoes, kinashoes, sandaler og alt som er! Det er noe for alle, og liker man ikke moten kan man vel bare kjøpe seg noen kjedelige, standar sko som selges år etter år, sesong etter sesong :roll:

Skrevet

Man trenger vel nødvendigvis ikke ha kjedelige standard-sko bare fordi man ikke liker endel av skomoten som er nå. Men noe er jo helt grusomt. Var inne på en skobutikk på Oslo City (husker ikke hvilken) og der hadde de helt forferdelige sjokkrosa, grønne og gule sko. Skikkelig 80-talls, og jeg kan ikke forestille meg at de passer til noe som helst.

Skrevet

Så enten er man kjedelig eller så liker man alt som er stygt?

Skrevet

Tydeligvis, starie. :wink:

Skrevet

Middis:

Det var på EURO SKO *grøsse* Holdt på å stryke med når jeg så dem.. Kan virkelig folk gå rundt i slike??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...