Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 var på butikken i sted, gikk å så litt rundt omkring og bare slappa av. Fant noe sminkegreier som var ganske kult og tok dette med meg mens jeg gikk rundt og kikka på klær. Fant en topp som jeg ville prøve og tok dette med meg inn på prøverommet. Ombestemte meg med sminken siden jeg bare hadde rå til en av tinga, og la derfor sminken igjen inne på prøverommet. Tror dere ikke denne hælvettes kjærringe på butikken la merke til at jeg ikke hadde sminken med meg ut igjen og kalla på vaktene!???!!!!! Måtte stå der og krangle med de dødslenge! Så jo at sminkegreiene lå igjen på prøverommet, men da fikk jeg kjeft for å ikke ha sette dette på plass. Gidd asså! Faen, er det bare fordi jeg er ung at de må henge over meg og glo på alt jeg gjør!? Ble så jævlig sur! Kjøpte jo ikke toppen, bare gikk.... Men de faens vaktene fulgte jo etter meg, selv om de da viste at jeg ikke hadde gjort noe :S Gikk inn på en annen butikk og da kom de samme folka etter og sto utenfor. Jeg bare ropte faens folk etter dem, og sa at de ikke trengte å forfølge meg fordi jeg er ung, så gikk jeg.... SUR! Jævla butikkfolk, skal alltid lage kvalm!
Batteri Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 (endret) Seriøst? Selvfølgelig regner de med at du har stjålet om du tar med deg varer inn på et prøverom og ikke har dem med ut igjen. Språket ditt tyder på at du er ganske ung ja. Ellers er butikkfolk stort sett ålreite, de er bare ikke interessert i svinn i butikken sin. Hvorfor følte du forresten at det var greit å legge igjen sminken i prøverommet? Hvorfor rydder du ikke opp etter deg? Endret 22. september 2008 av Batteri
mysan Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Du syntes det var rart at de stoppet deg når de så at du ikke hadde sminken med deg ut fra prøverommet igjen? Du, dette sier mer om deg enn om butikkpersonalet og vekterne som jobber der. Har du noen anelse om hvor mye som blir stjålet hver dag?
Gjest Faerie Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Enig med Batteri. Her er det du som må lære deg å rydde opp etter deg og oppføre deg som folk.
Gjest *Mim* Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Ropte du virkelig "faens folk" etter vaktene?
Kakee Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Tror nok ikke du får mye sympati her. Lær deg å rydde opp etter deg! Syns de butikkansatte reagerte på riktig måte.
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hvorfor la du igjen en vare i prøverommet da? Forventer du at de skal drive og rydde etter deg? Hvor mye hadde det egentlig kosta deg å legge på plass varen der den hører til? Håper du lærte noe av denne hendelsen...
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 (endret) Hehe. Om eg har ein pakke kjeks, men så ombestemmer meg. Vil ikkje ha den likevel. Så kan eg godt legge den att i hylla med frukostblanding. Såg butikkdama etter om sminka låg att i prøverommet? Eg hadde tatt med meg dama og vist ho at den låg der. Hadde ho fortsatt tilkalla vaktene, så hadde eg nok blitt rimeleg irritert. At der er mange butikktjuvar skal ikkje gå på bekosting av uskuldige. Heller ein skyldig som går fri, enn ein uskuldig som blir fengsla. "Generally speaking." Endret 22. september 2008 av Infralove
Gjest -Maggie- Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jeg synes det var en helt naturlig reaksjon fra personalet sin side.
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Hehe. Om eg har ein pakke kjeks, men så ombestemmer meg. Vil ikkje ha den likevel. Så kan eg godt legge den att i hylla med frukostblanding. Såg butikkdama etter om sminka låg att i prøverommet? Eg hadde tatt med meg dama og vist ho at den låg der. Hadde ho fortsatt tilkalla vaktene, så hadde eg nok blitt rimeleg irritert. At der er mange butikktjuvar skal ikkje gå på bekosting av uskuldige. Heller ein skyldig som går fri, enn ein uskuldig som blir fengsla. "Generally speaking." Og du syns det er helt greit å legge varen der istedet for å gidde å gå tilbake til den riktige hylla og legge den på plass? Herregud, glad ikke alle tenker som deg.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Hehe. Om eg har ein pakke kjeks, men så ombestemmer meg. Vil ikkje ha den likevel. Så kan eg godt legge den att i hylla med frukostblanding. Ja, det viser jo bare at du driter elegant i alle andre. Hvorfor skal andre rydde opp etter deg?
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Hehe! Alt folk henger seg opp i. Ja, eg driter i om dei ansatte må sette på plass ein pakke kjeks. Dei får betalt for det. Det plaga aldri meg då eg jobba i butikk.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Det som er litt trist, er at det faktisk finnes mennesker som trådstarter. Noen av dem vokser det av seg, mens andre har så store tilpasningsproblemer at de rett og slett ikke klarer å tilpasse seg samfunnet, og derfor blir levende på utsiden - ofte ved hjelp av trygd som gjør dem ytterligere stigmatisert.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 (endret) Hehe! Alt folk henger seg opp i. Ja, eg driter i om dei ansatte må sette på plass ein pakke kjeks. Dei får betalt for det. Det plaga aldri meg då eg jobba i butikk. Men det skulle ikke forundre meg om du hører til de som klager over at "alt" er så dyrt. Endret 22. september 2008 av Bolledeig
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 (endret) Det som er litt trist, er at det faktisk finnes mennesker som trådstarter. Noen av dem vokser det av seg, mens andre har så store tilpasningsproblemer at de rett og slett ikke klarer å tilpasse seg samfunnet, og derfor blir levende på utsiden - ofte ved hjelp av trygd som gjør dem ytterligere stigmatisert. Finnes folk som legger frå seg sminke i prøverommet? Ja, det er heilt forferdeleg! Hadde dei berre dopa seg, voldtatt noken eller liknande. Endret 22. september 2008 av Infralove
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Hehe! Alt folk henger seg opp i. Ja, eg driter i om dei ansatte må sette på plass ein pakke kjeks. Dei får betalt for det. Det plaga aldri meg då eg jobba i butikk. Det er en uskreven regel at kundene skal respektere at butikken er ryddig og fin som den er. Hva er vitsen da i å gå omkring og rote? Du driter deg selv ut om du driver på slik - slikt blir lagt merke til.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Finnes folk som legger frå seg sminke i prøverommet? Ja, det er heilt forferdeleg! Hadde dei berre dopa seg, voldtatt noken eller liknande. var vel egoismen trådstarter (og du) forfekter det var siktet mot. Men det var kanskje vanskelig for deg å forstå (det også)?
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 (endret) Men det skulle ikke forundre meg om du hører til de som klager over at "alt" er så dyrt. icon_rolleyes.gif Noen ganger blir dumskapen vel tydelig. Eg klagar sjeldan over at ting er dyrt. Kvifor henger desse to tinga saman? No vart eg nysgjerrig! Men la oss sei det slik; min "dårlege" eigenskap er å legge frå meg kjeks i feil hylle. Din dårlege eigenskap er å kalle andre dumme på grunnlag av filleting, som til dømes å legge kjeks i feil hylle. redigert; skjedde eit par rare ting her Endret 22. september 2008 av Infralove
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Det er latskap og mangel på respekt å ikke legge fra seg på riktig plass når du vet hvor du fant den.
Gjest Infralove Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 (endret) Det kan eg leve med. Forresten, seier de at det aldri gjer noko de veit er gale? Har de aldri gjort noko som ikkje er nøyaktig slik som er forventa av dykk? Endret 22. september 2008 av Infralove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå