Gå til innhold

Diverse problemer i forb. med sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Terese_*
Skrevet

Hei alle sammen! Trenger noen råd..

Jeg har vært sammen med min kjære i litt over et halvt år.. Vi sliter litt med det seksuelle, mest pga meg.. To problemer:

1) Jeg er ofte tent på han, men grunnet usikkertht på egen kropp, synes jeg det er vanskelig å ta innitiativ til sex. Er redd for å gjøre noe spontant fordi jeg er redd det skal lukte eller noe sånt.. De to gangene vi i tillegg har prøvd selve "akten", har vi ikke kommet noe særlig lengre en ett par cm. Jeg får da store smerter og er for trang generelt. Han har stor pikk (noe jeg elsker), men når jeg er så trang blir det et problem.. Jeg kan i grunn nevne at jeg er mer enn våt nok..

2) Jeg klarer fremdeles ikke å suge han.. Vi holder oss kun til handjobs (noe han digger vilt), men jeg får meg ikke til å ta den i munnen eller sleike på den.. Stakkars mann, han går jo ned på meg titt og ofte, men får ikke det i gjengjeld..Hva skal jeg gjøre?? Klarer ikke tanken på å ha den i munnen, men samtidig vil jeg jo så gjerne at han skal få oppleve dette..

WHat to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Avslappelse kan vaere stikkordet her. Oev deg paa aa slappe av. Om du er vaat nok kan det vaere at du ikke er avslappet nok i muskulaturen. Gjoer noe som gjoer at du slapper av, varm opp ved aa bruke leketoy og ta dere god tid.

2. Klarer du ikke saa klarer du ikke. Dette er ogsaa noe du boer slappe av med, ikke tving deg selv til aa proeve. Jeg liker det ikke som regel selv, og ofte klarer jeg ikke i det hele tatt. Men med kjaeresten jeg har naa liker jeg det av og til, men det har tatt lang tid aa komme saa langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...