Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Må bare spørre her... Det kan da ikke være vanlig at niårige gutter driver på og r*****er hverandre? Ifølge forfatter Rune Belsvik er det visst det. Iallfall har han lyst til at de skal prøve virker det som. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/09/546297.html
Tusenfryd Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg skal lese hele boken og ikke bare tabloide utdrag i Dagbladet før jeg uttaler meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg skal lese hele boken og ikke bare tabloide utdrag i Dagbladet før jeg uttaler meg. Enig angående boken. Må jo lese den før jeg kan uttale meg om den. Men på generelt grunnlag kan jeg si at det er normalt at barn utforsker sin seksualitet.
Gjest *Mim* Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Boka fikk en fin anmeldelse i Aftenposten i dag. Har ikke lest den ennå, men vet at Rune Belsvik er flink til å skrive følelser. Vi skulle nok ønske at ungene våre var aseksuelle vesener som aldri så en pupp, men sånn er ikke virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå