Gå til innhold

Valg av dato

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og jeg som synes det er aaaaalt for lenge å vente til 2010 (+ sånn ca alle jeg snakker med som blir såååå skuffet når det er så leeeenge til)...

Vi har ingen bli sammen-dato, og jeg fridde på skuddårsaften. Første gangen den faller på en lørdag er i 2020 så det er litt vel lenge å vente...

2020 *dåne* det er hvertfall altfor lenge..

Jeg er av den typen som aldri skulle gifte meg, traff drømmemannen, fortsatt skeptisk, så fridde han og nå har jeg fått helt bryllupsfeber.. så egentlig er 2010 altfor lenge også hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2020 *dåne* det er hvertfall altfor lenge..

Jeg er av den typen som aldri skulle gifte meg, traff drømmemannen, fortsatt skeptisk, så fridde han og nå har jeg fått helt bryllupsfeber.. så egentlig er 2010 altfor lenge også hehehe

Jepp, der er jeg også...

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Enig med øyenstikker. Vi har valgt en dato slik at vi har ferie etter selve dagen, slik at vi kan reise på en to ukers bryllupsreise :-) Bryllupsdagen, uansett hvordan man kommer frem til datoen, vil jo ha en betydning i etterkant av bryllupet!!

Skrevet

Jeg ville velge en dato som hadde litt betyning for oss.

Vi ble sammen i augustm og begge to har bursdag i august, så derfor ble vi enige om den mnd.

Dagen vår er 30 aug, men det er desverre på en søndag, så derfor velger vi å gifte oss den 29 august neste år. Når klokka slår midnatt på bryllupsdagen vår så går vi over til "bli sammen" datoen vår

Skrevet

Vi bare tok en dato som det var ledig både kirke og lokaler vi... :sjenert:

Ser at mange vil ha en "betydningsfull" dato, men jeg synes det er viktigere å få en fin dag og et godt ekteskap, enn en fin dato ;)

Skrevet

Vi tok også en dato som var ledig og som passet oss!

Ingen tanker bak datoen vår i det hele tatt. Synes det er fint at dette blir Bryllupsdatoen vår jeg, og ikke "forlovelses/bryllupsdatoen" :)

Skrevet (endret)
Vi tok også en dato som var ledig og som passet oss!

Ingen tanker bak datoen vår i det hele tatt. Synes det er fint at dette blir Bryllupsdatoen vår jeg, og ikke "forlovelses/bryllupsdatoen" :)

Samme her, vi fant en dato som passet bra. Syns det er hyggelig å ha en egen dato for bryllupet vårt også jeg!

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Vi gifter oss den dagen vi har vært forlovet i 10 år, det er en fredag og helligdag, så det går fint :)

Skrevet

Vi ble sammen i februar 2001 og forlovet i august 2008, men av hensyn til mine studier (les: eksamener) og at jeg kunne være utrolig uheldig (les: måtte ta konte-eksamen) så passet ikke disse månedene å gifte seg i. Det gjensto da mars/april/mai og september/oktober/november (2009). Vi valgte så de månedene som ga oss grei planleggingstid, men den måneden vi ønsket først var opptatt (lokalet), så første ledige helgen de hadde ble valgt til vår bryllupsdato. 3. oktober 2009

Vi valgte altså vår dato av praktiske årsaker...

Skrevet

Vi ville gifte oss på våren (ikke for kaldt og ikke for varmt (svette og rennende sminke)). Hørte da med kirken hva som var ledig, og fant da en dato som ikke kræsjet med konfirmasjoner og påskeferie.

Skrevet

Vi skal gifte oss på "vår dag" som faller på en lørdag i 2010. Og så har jeg bestandig tenkt på vinterbryllup som romantisk- så det passer oss perfekt :rødme:

Skrevet

Vi gifter oss på dagen hvor vi har kjent hverandre i 5 år. Det er den dagen vi teller "oss" fra, siden vi bare ble kjærester med en gang omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...