Gjest AnneShirley Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei hei.. Jeg ble minnet på at jeg har forlatt dette forumet. Og jeg tenkte å stikke innom å si at dere fremdeles er i tankene mine. Og at jeg fremdeles føler stor tilhørighet til dere. Jeg har nå blitt gravid etter drøyt to års prøving (jippi!!). Det er selvfølgelig fantastisk herlig, men jeg kjenner at de såre følelsene fremdeles finnes der. Når folk sier "ja, det var jammen på tide dere kom i gang" og lignende ting, så kjenner jeg lysten til å si "hold, kjeft -dette vet du ikke noe om!" Ideen om at man får barn om man bare vil og at tidspunktet man får barn på er selvvalgt sitter vist dypt plantet hos folk. Lykke til alle sammen. Jeg ønsker dere alt godt og håper dere ikke synes det er frekt av meg å komme innom her selv om jeg utrolig nok faktisk har blitt gravid. Store klemmer til dere alle!! Endret 22. september 2008 av AnneShirley
^^Sunny^^ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Kjære deg... Det er da aldeles ikke frekt å komme inn selv om du har blitt gravid ... Gratulerer forresten Jeg kan bare prate for meg selv, men jeg ønsker alle sammen her inne at de skal klare å bli gravide.. Og jeg kan prate like masse med dem for det. Men jeg er ikke like hyppig inne på gravid-sidene, det skal innrømmes, men det er jo for å skåne meg selv.. Jeg savner så inderlig å kjenne på de følelsene man har som gravid, at kiloene går opp, humørsvingninger, magen som vokser, sparking i magen.. (så det blir liksom litt lei å lese om andre da, hvis du skjønner).. eller... det er jo kjekt å lese om andre også, men :klø: det blir vel kanskje slik at man prater MEST med dem i samme situasjon ?.. litt vanskelig å foklare, men når vi enda er blandt dem som ikke har fått det til , så er vi vel litt hårsåre Og jeg får da håpe at jeg kan få komme innom her selv om jeg skulle være så heldig å havne i det andre forumet...
Coriander Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Synes det bare var hyggelig aa lese innlegget ditt, det var veldig opploeftene og naa er jeg litt mer sikker paa at det en dag kan komme til aa klaffe for oss som har holdt paa en stund:troest: Og gratulerer saa mye!
Strix Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Det er jo fantastisk at det går an selv etter 2 år med slit! Gratulerer Vi har fått svar på hvorfor det ikke går og det er bitte, bittesmå sjanser for å klare det selv. Eller som gyn. sa... det er ingen vei utenom ivf Det gir jo håp til andre slitere også å høre sånne historier
Gjest AnneShirley Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Vi har fått svar på hvorfor det ikke går og det er bitte, bittesmå sjanser for å klare det selv. Eller som gyn. sa... det er ingen vei utenom ivf Føler med deg! Krysser fingrene for at det lykkes med IVF!!
Harlekin Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Synes bare at det er koselig, jeg, Anne Shirley! Jeg må innrømme at selv om jeg selvfølgelig unner alle som vil det å bli gravide, så blir jeg gladest når en såkalt "sliter" endelig blir gravid. Jeg vet hvor etterlengtet det må være! Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå