kitekatt Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg bruker fra Sephora Creme Brulee/ Vanilla, og elsker denne. Men får ikke tak i den i Norge, ei heller på nettet (si fra hvis det er mulig å bestille denne på nettet til Norge, da blir jeg glad :-D) Bodyshop sin er ute av produksjon nå og den fra Yves Rocher liker jeg ikke så godt. Så at Victorias Secret har noe lignende, men...det er veldig dyr porto. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik en? Liker den vaniljelukten som lukter litt karamell også, ikke den typiske vaniljestanglukta, den som er litt skarp, hvis dere skjønner hva jeg mener. Takk
Jean Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Du kan sannolikt hitta dina favoriter från sortimentet av märket TVÅL. http://www.eleven.se/tval-b18.html Man kan köpa billigare från deras egna hemsida men finner den inte nu. Min favorit är pink Cotton Candy smoothie, underbar sockervaddsdoft! Finns mängder med härliga dofter, gå in och titta! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg bruker fra Sephora Creme Brulee/ Vanilla, og elsker denne. Men får ikke tak i den i Norge, ei heller på nettet (si fra hvis det er mulig å bestille denne på nettet til Norge, da blir jeg glad :-D) Bodyshop sin er ute av produksjon nå og den fra Yves Rocher liker jeg ikke så godt. Så at Victorias Secret har noe lignende, men...det er veldig dyr porto. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik en? Liker den vaniljelukten som lukter litt karamell også, ikke den typiske vaniljestanglukta, den som er litt skarp, hvis dere skjønner hva jeg mener. Takk Et forslag jeg kan komme på: http://www.onlyorganic.no/Blood-Orange-&am...dy-Milk_32.html
kitekatt Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 (endret) Du kan sannolikt hitta dina favoriter från sortimentet av märket TVÅL. http://www.eleven.se/tval-b18.html Man kan köpa billigare från deras egna hemsida men finner den inte nu. Min favorit är pink Cotton Candy smoothie, underbar sockervaddsdoft! Finns mängder med härliga dofter, gå in och titta! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Den tvål siden så bra ut (fant http://www.tvalskincare.com)...bestilte Sweet Cream og Cotton Candy! Takk Håper ikke den blir stoppet i tollen nå da..hehe Endret 22. september 2008 av kitekatt
Gjest itla Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk denne i posten på lørdag, og er foreløpig veldig fornøyd! Lukter nydelig, og ikke for skarpt av vanilje, som du sier.
snooops Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Liker Laura Mercier sine veldig godt. French Vanilla Souffle Body Cream, Vanilla Creme Puff Body Butter og Creme Brulee Body Souffle.
kitekatt Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Liker Laura Mercier sine veldig godt. French Vanilla Souffle Body Cream, Vanilla Creme Puff Body Butter og Creme Brulee Body Souffle. Ana *notert* også veldig interessant
Mischa Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Mine favoritter er Bath & Body Works Warm Vanilla Sugar, deiligste lukten jeg vet om Selges mye av det på eBay! Har også en fra Victoria's Secret som lukter godt.. men tror det var limited edition - typisk. The Body Shop har(?) eller har hvertfall hatt en serie som het Vanilla.
Grønt blad Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jeg hadde en fra ACO (apotek-merke) med vanilje, men vet ikke om den fås kjøpt lenger.
Parfumfreek Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk denne i posten på lørdag, og er foreløpig veldig fornøyd! Lukter nydelig, og ikke for skarpt av vanilje, som du sier. Mmmmm .. Veldig bra den der Liker Laura Mercier sine veldig godt. French Vanilla Souffle Body Cream, Vanilla Creme Puff Body Butter og Creme Brulee Body Souffle. Disse er også til å spise opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå