Gjest Gjest_Miranda_* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vi er to venninner som skal reise i høstferien og har funnet en uspesifisert tur til Antalya i Tyrkia til 3500 kr. Vi er ikke ute etter noen luksus ferie. Tvert imot. Vi vil bare komme oss vekk en uke. Vi hadde tenkt å bestille men så kom vi over dette: Uspesifisert bosted uten dusj og WC. "Vår billigste form for innkvartering. Du bor på et hotell av meget enkel standard, dusj og toalett kan være felles for to eller flere rom. Innkvarteringen er normalt i et dobbeltrom, men et soverom i en større leilighet kan også forekomme. Hvis ikke noe annet står spesifisert på reisebeviset kan det hende at du må dele rom eller leilighet med en eller flere personer. Måltider, rengjøring og oppvask er ikke inkludert. Begrenset guideservice. Før avreise kan vi ikke bekrefte hvilket hotell eller reisemål du skal bo på, og i løpet av ferien kan det forekomme at du må bytte hotell. Ved bestilling av flere rom kan vi ikke garantere at alle er på samme hotell eller reisemål" Ville dere bestilt på tross av dette? Vi vil bare reise, men ble litt bekymret over dette!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Når man får selve reisemålet/landet Tyrkia på toppen av så dårlig bosted, så hadde jeg heller blitt hjemme, eller valgt en gresk øy med dårlig bosted..
Gjest Løve66 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Dere kan være heldig, men i Tyrkia ville jeg ikke gamblet på det - spesielt ikke i høstferien hvor det sikkert er fullt mange steder (større sannsynlighet for å få et bra bosted uspes utenfor sesong når det er god kapasitet). I Tyrkia er det mange hoteller/bosteder av relativt dårlig standard så å velge upses til dette landet ville jeg ikke gjort. Ikke bare risikerer dere svært dårlig standard, dere risikerer også et bosted som ligger langt unna strand og sentrum - det er nesten enda verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå