DDuck Skrevet 25. september 2008 #21 Skrevet 25. september 2008 Min første var en ONS og jeg angrer ikke på det egentlig... Jeg hadde ingen spesielle følelser for møydommen min da Jeg hadde jo hørt så mye forferdelig om den første gangen o.l så for min del ville jeg bare bli ferdig med det... Og det var jo ikke noe bedre enn forventet heller Men det har vel kansje med min innstilning å gjøre det kan sikkert være fint hvis man er innstilt på at det skal være det og at partneren tar hensyn til at du er uerfaren og kansje redd eller veldig spent..
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. september 2008 #22 Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke helt skjønt dette med å verdsette jomfrudommen så høyt jeg da, men det er mulig jeg bare ikke verdsetter sex så høyt. Min første gang var med en kompis (som jeg etterhvert ble sammen med en stund) og var ikke noe spesielt i noen som helst retning. Ikke var det spesielt vondt heller.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 du skriver at du er så redd for at du skal virke uerfaren og kokmmer antagelighvis bare til å ligge der uten å vite hva du skal gjøre.. For det første; i motsetning til de fleste jenter, syntes de fleste gutter at det bare er stas og ha sex med en jomfru.. NOen ser jo til og med på det som et slags "trofè" å ta møydommen til noen, liksom.. for det andre; VELDIG mange jenter på din alder ligger bare der uten at de vet hva de skal gjøre uansett.. og det er ikke bare på din alder.. og det er jo de fleste gutter fornøyd med også. iallefall hvis du er jomfru, noe som gutter kanskje syntes er litt rart, men ikke TABU. For det tredje; du kan bli med han hjem eller han bli med deg hjem uten at dere har sex.. hvis du ikke tør å si at du er jomfru, kan du jo bare si at du ikke vil ha sex, men bare kose/kline litt.. det er ikke uvanlig at jenter ikke vil ligge med gutten første kvelden, liksom.. Og hvis karen ikke aksepterer det, er han en idiot som ikke er noe å samle på uansett.. Lykke til:) hilsen mann26
Gjest anonym_g22 Skrevet 13. oktober 2008 #24 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Gjest_Benedikte. Jeg har samme problem selv.. Eller jeg er 22år og jomfru. Av og til føler jeg at det er ganske dumt å være det i den alderen, men er det at jeg har lite lyst på at det skal være ons. Jeg vil at det skal bety noe. Jeg vil anbefale deg med å vente til du treffer en som du virkelig bryr deg mye om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå