Gå til innhold

Jomfru på byn..

Gjest Gjest_Benedikte_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet

Jeg var ute i helgen og var sammen med en veldig kjekk fyr hele kvelden (er 21 år). Han hintet etterhvert mye til å bli med meg hjem, som forsåvidt er greit i seg selv. MEN jeg er jomfru, og tør ikke ha sex. Dermed fant jeg på en rekke unnskyldninger, og det endte med at vi gikk hvert til vårt. Hadde jo veldig lyst, men turte rett og slett ikke. Jeg vet at han er erfaren, og vil merke veldig godt at jeg totalt ute å kjøre. Ikke har jeg runket/sugd noen før heller.. Når det kommer til sex, aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hadde i så fall bare ligget der og spilt død.

Hva skal til for å at jeg skal tørre? Hva syns gutter om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var ute i helgen og var sammen med en veldig kjekk fyr hele kvelden (er 21 år). Han hintet etterhvert mye til å bli med meg hjem, som forsåvidt er greit i seg selv. MEN jeg er jomfru, og tør ikke ha sex. Dermed fant jeg på en rekke unnskyldninger, og det endte med at vi gikk hvert til vårt. Hadde jo veldig lyst, men turte rett og slett ikke. Jeg vet at han er erfaren, og vil merke veldig godt at jeg totalt ute å kjøre. Ikke har jeg runket/sugd noen før heller.. Når det kommer til sex, aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hadde i så fall bare ligget der og spilt død.

Hva skal til for å at jeg skal tørre? Hva syns gutter om dette?

jeg er 19, å har hatt samme problem. jeg syns ikke du skal bli med noen hjem fra byen første gang, vent til du møter en du virkelig liker, å dere har samleie for dere har lyst å dele noe fint sammen.

min første gang var helt forferdelig, hehe, men om du blir med noen hjem , uten at de vet du er jomfru, da gjør du deg selv vondt !

måtte bare si det :)

lykke til !

Skrevet

Hvis du er en normal jente, som er kåt, og som har onanert opp gjennom pubertet/ungdom, så vet du hva som er godt. Derfor handler sex mye om å sørge for at det også blir godt sammen med en partner. Ting kommer av seg sjøl. Oftest handler det om god kommunikasjon mellom dere.

Skrevet

Jeg ville ventet til jeg var sikker på at jeg hadde lyst...

-OG jeg ville sagt til mannen at jeg faktisk var jomfru - og redd - og bedt ham ta VELDIG hensy, så det skulle blit så skånsomt som mulig...

Bedt om et LANGT forspill, så man er HELT klar for penetrering - og kroppen sitrer av lyst. Da er sjansen for suksess større...

Det er kanskje ikke det letteste for deg å snakke om, men dersom du ikke snakker om det og i tillegg er litt redd, så er det lett for at opplevelsen bare blir vond...

Men dersom han er klar over det, blir han nok mye mer varsom enn han ville vært med en som IKKE var jomfru...

...Og jeg ville ikke "bare tatt med" en mann hjem fra byen for den første gang...

Håper virkelig det ordner seg for deg! :jepp:

Skrevet

Vil bare si som de over.

Dette hadde trolig bare vært en one nighter. Å gi fra deg møydommen på en one nighter anbefaler jeg deg ikke. Der er det ikke snakk om følelser, men sex og så er du ferdig. Og det er ikke det du trenger første gangen, vil jeg tro.

Skrevet

Det spørs hva du selv var ute etter med denne herremannen. Er du interessert i kjæreste, eller vil du bare "teste"?

Er du ute for å "teste", ville jeg vært ærlig med fyren når det kom så langt, at jeg ville sagt at det var min første gang, og at han måtte være grei med langt forspill etc.

Dersom du er på jakt etter kjæresteobjekt, hørtes ikke denne karen ut som noe å satse på (da hadde han iallefall bedt om å få møte deg igjen snart eller noe sånn). Litt kjipt dersom han kun har forventninger om at dette kun er en one night stand, mens du har lagt store følelser i dette fordi det er din første gang.

Signerer på at one nighter ikke er helt det jeg selv ville hatt første gang iallefall. :sjenert:

Skrevet
Signerer på at one nighter ikke er helt det jeg selv ville hatt første gang iallefall. :sjenert:

Hvorfor er ons så ille første gang? Om det kun er erfaring man søker?

Kan jo tabbe seg ut da når man ikke ser fyren noe mer!

Skrevet
Hvorfor er ons så ille første gang? Om det kun er erfaring man søker?

Kan jo tabbe seg ut da når man ikke ser fyren noe mer!

Fordi det føles mye tryggere sammen med en man liker og stoler på, og som man kan "øve" sammen med, spesielt hvis man sliter litt med selvtilliten, f.eks.

Er enig med de andre om å heller vente litt til, men om det er en ons du ønsker, så for all del. Det kan bare fort bli noe du angrer på. :) Lykke til.

Skrevet
Fordi det føles mye tryggere sammen med en man liker og stoler på, og som man kan "øve" sammen med, spesielt hvis man sliter litt med selvtilliten, f.eks.

Er enig med de andre om å heller vente litt til, men om det er en ons du ønsker, så for all del. Det kan bare fort bli noe du angrer på. :) Lykke til.

Trygt? Det er da ikke så "big deal". Ikke rart man blir redd når man får slike inntrykk.

Skrevet (endret)
Trygt? Det er da ikke så "big deal". Ikke rart man blir redd når man får slike inntrykk.

Hvis man sliter med selvtilliten er det jævlig mye tryggere å ha sex for første gang sammen med en man stoler på, enn en tilfeldig fyr du møtte på byen, og som kanskje ikke får den opp pga. for høyt alkoholinntak eller lignende.

Endret av Wind
Skrevet
Hvis man sliter med selvtilliten er det jævlig mye tryggere å ha sex for første gang sammen med en man stoler på, enn en tilfeldig fyr du møtte på byen, og som kanskje ikke får den opp pga. for høyt alkoholinntak eller lignende.

Vel, om man ikke har tenkt å knulle slitne direktører i 50 åra i fylla tror jeg de fleste rundt ts's alder fikser det!

Skrevet
Vel, om man ikke har tenkt å knulle slitne direktører i 50 åra i fylla tror jeg de fleste rundt ts's alder fikser det!

Nå var det egentlig ikke om gutta får den opp eller ikke som var poenget mitt, da. Men jeg skjønner godt at folk har forskjellige meninger om dette. Jeg for min del er ikke lei meg for at jeg "ventet" til jeg var trygg sammen med kjæresten min, og ikke hoppet til sengs med en tilfeldig fyr. Men folk er forskjellige. :)

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet

Takk for svar.

Jeg tenker veldig mye på dette da, for det er jo ikke noe problem for en jente å få seg no på byn.

Men jeg tør jo ikke. Og hvem vet hvor lenge det er til jeg får kjæreste. Har ikke akkurat lyst å være 30 år og jomfru :)

Skrevet

Sto noe i VG i dag om ei som var 36 år gammel og ukysset. Hennes første kyss fikk hun i kirken da hun giftet seg. Så man overlever nok slik også. ;) Bare ikke stress med det fordi du synes det er flaut eller noe.

Skrevet
Sto noe i VG i dag om ei som var 36 år gammel og ukysset. Hennes første kyss fikk hun i kirken da hun giftet seg. Så man overlever nok slik også. ;) Bare ikke stress med det fordi du synes det er flaut eller noe.

:hakeslepp:

At folk gifter seg uten å ha sex kan jeg til en viss grad forstå, men å ikke kysse før man er gift???

Skrevet

Jada.. om du leste hele artikkelen ville du også sett at dama var gal! Hørte stemmer, var sanndrømt, gud talte til henne og det var diverse "tegn" som gjorde at hun gikk til dette skrittet å kysse..

Ikke for å være sær, men TS er vel bare litt sjenert, ikke schizofren.. :)

Skrevet (endret)
Jada.. om du leste hele artikkelen ville du også sett at dama var gal! Hørte stemmer, var sanndrømt, gud talte til henne og det var diverse "tegn" som gjorde at hun gikk til dette skrittet å kysse..

Ikke for å være sær, men TS er vel bare litt sjenert, ikke schizofren.. :)

Det fikk jeg nok ikke med meg, du. :)

Det første, altså, ikke det om trådstarter. :fnise:

(Jeg leste bare denne: http://www.oblad.no/article/20080921/BADEB...5/1001/NYHETER# artikkelen.)

Endret av Wind
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hm. Skjønner at dette kanskje kan høres litt umodent ut, men jeg er også jomfru og tenkte å kanskje gjøre det første gangen som ONS. Jeg mener, jeg vil egentlig få det unnagjort, komme over den lille kneika der før jeg virkelig hiver meg over seksuell utforskning sammen med en jeg bryr meg om. Dessuten har jeg funnet ut at jeg tror det er en ganske fin ting å ha alkohol inne i bildet, egentlig. De gangene tidligere som jeg har vært nære på å ha sex, var alt bare skummelt. Mye bedre med alkohol, dessuten blir jeg kåt da. Jeg klarer ikke å bli skikkelig kåt klin edru i en sånn situasjon, bare nervøs og ille til mote. Så ja, tror jeg vil gjøre det sånn. Men skal jo selvfølgelig vente til jeg møter en jeg vil ha, ikke bare ta første og beste. Men tror nok denne fyren vil dukke opp tidligere enn en potensiell kjæreste, og dessuten sees vi aldri igjen etter at alt har gått rett til helvete.

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet
Hm. Skjønner at dette kanskje kan høres litt umodent ut, men jeg er også jomfru og tenkte å kanskje gjøre det første gangen som ONS. Jeg mener, jeg vil egentlig få det unnagjort, komme over den lille kneika der før jeg virkelig hiver meg over seksuell utforskning sammen med en jeg bryr meg om. Dessuten har jeg funnet ut at jeg tror det er en ganske fin ting å ha alkohol inne i bildet, egentlig. De gangene tidligere som jeg har vært nære på å ha sex, var alt bare skummelt. Mye bedre med alkohol, dessuten blir jeg kåt da. Jeg klarer ikke å bli skikkelig kåt klin edru i en sånn situasjon, bare nervøs og ille til mote. Så ja, tror jeg vil gjøre det sånn. Men skal jo selvfølgelig vente til jeg møter en jeg vil ha, ikke bare ta første og beste. Men tror nok denne fyren vil dukke opp tidligere enn en potensiell kjæreste, og dessuten sees vi aldri igjen etter at alt har gått rett til helvete.

Jeg føler det samme..

Alkohol kan også være en unnskyldning til at man var så dårlig og klønete. Hehe..

jeg vil også bare få det unnagjort og få litt erfaring. Trenger ikke være med en jeg elsker, men helst en jeg syns er litt pen da!

Men jo, min første gang blir nok enten ONS eller en jeg dater liksom (selvom vi ikke blir sammen).

Skrevet

Bare husk kondom, og så er det bare å forsyne seg. Hehe. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...