Gå til innhold

femi gutter og prettyboys og sånn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

snodig med tanke på at alle på KG sier de ikke synes at det er noe fint?

Henger ikke jentene som liker femi gutter her på KG? Det kryr for eksempel av unge menn med diamanter og annet pynt i ørene i her hvor jeg bor(Oslo). Og disse guttene får seg damer uten problem. Men her på KG sier jo alle at gutter/menn med ørepynt er ekkelt og altfor feminint.

Er det mange jenter som ikke tør svare at de liker disse guttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dumme jenter ikke henger på KG, da.

Du trenger vel ikke være dum for å like gutter med bling i ørene? Jeg gjør det ikke selv, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prettyboys skjønner jeg ikke at noen liker i heletatt. Når gutta bruker mer sminke enn de verste jentene så syntes jeg det blir for drøyt. Også når det da blir kombinert med en intens brunfarge, og disse drøye v-hals genserne blir det for mye for meg. Skjønner ikke at noen vil ha de engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prettyboys skjønner jeg ikke at noen liker i heletatt. Når gutta bruker mer sminke enn de verste jentene så syntes jeg det blir for drøyt. Også når det da blir kombinert med en intens brunfarge, og disse drøye v-hals genserne blir det for mye for meg. Skjønner ikke at noen vil ha de engang..

Kunne ikke vert mere enig!

Jeg skjønner ikke at de gutta får seg dame bare med å knipse i fingrene. Men alle har forskjellig smak. Og godt er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere sett hvilke damer disse guttene drasser rundt på?

Som regel er det jenter som er ekstremt kroppsfikserte og selvopptatte.

Sier ikke alle men maaaaaaaaaaaange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prettyboys og femigutter? Nei takk! Gi meg et mannfolk med skjeggstubber og hår på brøstet! Et mannfolk som ikke aner hva foundation er, driter i merkeklær og heller ville dødd enn å bli sett levende i rosa. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...