Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Har nettop reiet opp sengen, og det dufter fantastisk godt. Det er det beste jeg vet! Legge meg og sove i en rein og deilig seng Hva er det bese du vet? Endret 21. september 2008 av TittTitt
Anglofil Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 (endret) Hmm, jo, det noen ting som ihvertfall gir meg en sånn skikkelig go'følelse, den beste i verden. Som deg synes jeg det er deilig å kunne legge seg ned i en seng med nyvasket sengetøy. Ellers synes jeg det er utrolig herlig å bare lene meg inntil kjæresten min og holde rundt ham og trekke inn den gode duften som kun lukter "ham". Og når han i tillegg stryker meg over hodet og liksom drar fingrene sine gjennom håret mitt, mm, ingen bedre følelse enn det. Noe annet jeg synes er fantastisk, er når jeg har vært mye ute når det er skikkelig kaldt og jeg kan ta meg en god og varm dusj når jeg kommer hjem. Føle at varmen strømmer gjennom kalde lår som jeg nesten ikke har følelse igjen i. Det er herlig det. Mvh Yvonne Endret 22. september 2008 av Yvonne
PlingeLing Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Det beste jeg vet er å komme hjem etter 2 uker på jobb i nordsjøen... Se og kjenne på samboeren igjen etter hele 2 uker... Og de 2 kattene våre..
mysan Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Rent sengetøy som har tørket ute på snora! Pledd og et stort krus med te inne når det er høst, mørkt og kaldt ute. Å se gleden til vovsen når han får på seg løpelina og spretter rundt på idrettsplassen med halen og ørene rett opp. Når den ene pusungen kommer krabbene opp og legger seg på brystet mitt for å kose og sove når jeg sitter i sofaen og ser på tv om kvelden. ...these are a few of my favorite things... *nynner*
cilja Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Det beste jeg vet er lyden og synet av barnet mitt som ammer.
Gjest TittTitt Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Syntes også det er skikkelig godt å gå ute i regnet, og bli søkk gjennom våt, fra topp til tå, også komme hjem, kle på seg kose bukse og en god genser og sjokke labber, og gjerne drikke te eller kakao! Det er godt det!
Gjest Ansjoni Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni
Olive Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Det beste jeg vet er når kjæresten min ler så han skratter.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 1) Nettopp gjort helt rent, skiftet sengtøy, og lukten av grønnsåpe. 2) Å sette seg ned etter en lang dag, foran PC'en med velfortjent chips eller snop. 3) Å finne penger du ikke visste du hadde. 4) Å vokne trøtt opp, tro du skal på skole/jobb, men du har fridag.
Gjest TittTitt Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 4) Å vokne trøtt opp, tro du skal på skole/jobb, men du har fridag.
Mamma1 Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Å dusje for så å legge seg i stivt,rent sengetøy. Å sitte sammenkrøllet i sofaen når det er kaldt ute, med et pledd, en god bog og en kopp te med melk. Å kjenne at babyen vår sparker når pappaen har hånda si på magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå