Gå til innhold

FotoBok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva prisen er?

På prislista hos fotoknudsen.no ser det utrolig billig ut, så det kommer sikkert ekstra for bildene osv.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor stor du vil ha boka. Det vanligste er vel å lage bøker med ett tema; f.eks. Mine første måneder/første år, Sydenferie, Julefeiring, Gode minner/venner. Det kommer jo selvsagt litt an på om man skal ha den selv eller om det er en gave. Editoren deres er hvertfall enkel å bruke :)

Lykke til med bestilling!

Skrevet

Men stemmer de prisene på siden, eller kommer noe i tillegg?

En annen ting: jeg får beskjed om at bildene har for lav oppløsning. Jeg skjønner det med mobilkameraer, men hva med bildene fra vanlig kamera? Hva må jeg gjøre med dem for at de skal kunne brukes?

Skrevet

Er det mulig du kun har sett på prisene for frakt? En bok koster fra 249 kroner i følge prislista.

Du kan jo sjekke ut selv:

Fotoknudsen

Hvis du får opp at bildekvaliteten er for dårlig er den antakeligvis det. Sjekk at det er originalbildet du prøver å laste opp. Mobilbilder er stort sett alltid for dårlige, med mindre man har kameratelefon.

Håper det var litt tydeligere :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg lurer også litt på det der med oppløsning. Jeg har et speilreflekskamera med mer enn god nok oppløsning ellers, men når jeg skal lage fotobok blir det plutselig andre boller. Har ikke fått beskjed om at det er FOR lav oppløsning, men at oppløsningen er bare middels eller noe dårlig.

Skrevet

Åh, jeg har sikkert sett på feil prisliste. Takk, Byggejenta. :ler:

Ja, det er muligens det samme jeg får, gjest. Også tatt med speilrefleks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...