Gjest Mann-- Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Kjenner du noen som har vært utro, eller som er utro nå? I hvilken kontekst har du vært utro? Tilfeldig mann, kollega eller var det naboen?
Gjest lillelinn Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg har ikke vært det... men kjenner et par som er/har vært ja..
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Kjenner du noen som har vært utro, eller som er utro nå? I hvilken kontekst har du vært utro? Tilfeldig mann, kollega eller var det naboen? Ikke faen, kommer aldri til å være det! De som er utro har ikke mye vett mellom ørene!!! Blir sint av å tenke på slike folk!! Men hvorfor skrev du "tilfeldig mann"? Hvorfor ikke "tilfeldig mann/kvinne"? Du refererer til at bare damer er utro..?!
Bomullstrusa Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg klinte med en fyr for å ta igjen etter at samboeren min var utro. Klarte ikke å gå lenger enn det, noe jeg er glad for i ettertid. Bare dumt å synke like lavt som ham.. Teit å skulle ta igjen i det hele tatt da, men jeg ville så gjerne at han skulle skjønne hvor vondt det gjorde. Utroskap er noe dritt! Kan ødelegge en stakkar fullstendig..
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg klinte med en fyr for å ta igjen etter at samboeren min var utro. Klarte ikke å gå lenger enn det, noe jeg er glad for i ettertid. Bare dumt å synke like lavt som ham.. Teit å skulle ta igjen i det hele tatt da, men jeg ville så gjerne at han skulle skjønne hvor vondt det gjorde. Utroskap er noe dritt! Kan ødelegge en stakkar fullstendig.. Skjønner tankegangen, men jeg ville aldri gjort det selv. Jeg ville bare dumper fyren, gått ut døren, også finne en deilig fyr! Og da er man ikke utro engang! Æsj, blir dårlig av å høre når folk er utro mot sin "kjære"!! Sånt gjør man bare ikke
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 jeg har ikke vært det... men kjenner et par som er/har vært ja.. Hva skjedde med de? Er litt pirrende å lese om utroskap. Men det er selvsagt helt forferdelig (utroskap altså).
Olive Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg har vært utro. Men en god venn. Det ble ikke mer en kyssing, men det var mer enn nok
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Jeg har vært utro. Men en god venn. Det ble ikke mer en kyssing, men det var mer enn nok Hvorfor har du sånn sjenert tegn bak? Likte du det? Du tenkte ikke på typen din da du var utro?
Olive Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Hvorfor har du sånn sjenert tegn bak? Likte du det? Du tenkte ikke på typen din da du var utro? Fordi dette ikke akkurat er noe jeg er stolt over.. Hvorvidt jeg likte det eller tenkte på kjæresten min holder jeg for meg selv.
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Fordi dette ikke akkurat er noe jeg er stolt over.. Hvorvidt jeg likte det eller tenkte på kjæresten min holder jeg for meg selv. Tviler ihvertfall at du tenkte på kjæresten din! Men til dere andre der ute som er utro og har vært det: Hvorfor liksom?!?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Tre av de fire jeg har vært sammen med har vært utro mot meg. To av dem hadde parallelle forhold som jeg ikke visst om. Tredje hadde en ons i fylla som han fortalte om dagen etter, og ble tilgitt. Jeg var utro en gang fordi han jeg var sammen med hadde behandlet meg dårlig. Det er ingen unnskyldning, jeg vet det. Men vi skulle på ferie og han avlyste og var ikke noe hyggelig mot meg. Det var også surr med eksen hans. Jeg trodde det kom til å bli slutt. Han jeg traff i Hellas hadde samboer hjemme. Han var på seiltur med kompiser og jeg reiste alene. Vi begynte å prate fordi begge var norske og vi spiste middag sammen. Etterpå tok vi et nattbad, og han ble med meg tilbake til rommet jeg leide. Han overnattet der. Vi hadde ikke samleie, men vi hadde sex. Vi tok samme fly hjem og han fikk byttet plass slik at han satt ved siden av meg. Kjemien stemte veldig godt. Han tok kontakt med meg etter vi kom hjem og ønsket å treffe meg igjen, men jeg ble sammen med han jeg var sammen med før jeg dro på ferie. Jeg ville heller ikke ødelegge mer for hans samboer. Dette er mange år siden, men jeg har fortsatt dårlig samvittighet overfor hans samboer. Jeg er i prinsippet motstander av utroskap. I dag hadde det vært helt uaktuelt å gjøre noe slikt.
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Vi begynte å prate fordi begge var norske og vi spiste middag sammen. Etterpå tok vi et nattbad, og han ble med meg tilbake til rommet jeg leide. Han overnattet der. Vi hadde ikke samleie, men vi hadde sex. Nei æsj! Det er ikke noen unskyldning for noen ting. Og det der "fylla har skylda" preiket, er bare bull shit! Er gla fo å høre at du ikke ville gjort det no, men tingen er at du allerede HAR gjort det! Syntes utroskap er så respektløst. Jeg blir helt dårlig av det!
VirreVapp Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Jeg har ikke vært utro, men min eks var utro mot meg. Det er vel ikke noe jeg minnes med glede for å si det sånn....
Chianty Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Nope, ikke tallom men kjenner MANGE
Einar Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Regner med at dette kan gjelde menn også....? Jeg har aldri vært utro i noen av forholdene jeg har vært i opp gjennom årene. Men at det er så umulig å forstå at det kan skje? Nei, gi dere da.
Suzy Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Ja, jeg har vært utro med en tidligere kollega. Ja, jeg vet om mange som har vært utro mot partnerne sine. Ja, samboeren min var utro mot meg - hadde en kjæreste over ett år bak ryggen min og prøvde seg på div andre jenter. Og Titt-Titt: Du bør la være å fordømme når du ikke har vært i vedkommendes sko. Mye kan skje i et liv.
Gjest Gjest... Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Jeg har vært utro endel ganger i forskjellige forhold... Jeg vet det er utrolig stygt av meg... Jeg vet hvorfor jeg gjør det.. Jeg var en liten "grå mus" som ingen la merke til før.. Så flyttet jeg og familien min til et nytt sted, jeg fikk nye venner, begynte å sminke meg og tenke litt mer på utseendet og kropp. Tilbakemeldingene fra andre gutter var stor, jeg likte oppmerksomheten og vite at jeg faktisk så bra ut. Når jeg er i forhold, så føler jeg at jeg trenger bekreftelser fra andre at jg fortsatt er "bra nok"... Vet det er latterlig teit av meg. Jeg er nå i et forhold med en fantastisk mann, og får første gang i livet så frister ikke andre menn. Så han vil jeg aldri være utro mot, jeg trenger ikke bekreftelser fra andre lenger, det holder med at min kjære syns jeg er bra nok.. Og ja... Jeg kjenner haugevis av folk som er og har vært utro...
la Flaca Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Og Titt-Titt: Du bør la være å fordømme når du ikke har vært i vedkommendes sko. Mye kan skje i et liv. Var veldig da jeg var yngre jeg også. Sterkt avsky mot alt som hadde med utroskap å gjøre. Det var noe som aldri kunne tilgis og alle som hadde vært utro var drittsekker. Med åra så er bildet blitt atskillig mer nyansert ja. I tillegg mener jeg absoluttt at jeg kunne tilgitt utroskap dersom det noen gang blir aktuelt. Er såpass trygg på meg selv og forholdet. Må rekne med noen humper i veien dersom man har tenkt å leve sammen resten av livet. Forresten er det selve løgnen som i såfall ville plaget meg mest, om det så var sex med en annen, økonomiske hemmeligheter eller noe annet. Men for å komme til saken: Nei, jeg har ikke vært utro noen gang. Men selvfølgelig kjenner jeg mange som har vært det. Da har det stort sett vært med kjente, ikke mer tilfeldige forbindelser.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Titt-titt: skjerp deg. virkelig ingen grunn til å fordømme andre selv om du erså imot det. de fleste får nok dårlig nok samvittighet som det er av å gjøre noe slikt... dessuten er dette et forum der folk skal få legge ut sine erfaringer anonymt, og da hjelper det ikke akkurat å svare slik du gjør... vær grei heller da! (btw, fact: de som fremstår som store motstandere av utroskap har større sannsynlighet til å være utro selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå