Søtpotita Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Eg har høyrt rykter om at det ikkje går offentleg transport til Heathrow tidleg om morgonen (i 5-tida) frå London, stemmer dette? Må ein ta taxi??
Gjest Lille Bie Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg syntes å huske at sub'en slutter å gå mellom 11 og 12 på kvelden, men at toget til Heathrow begynner å gå 4 eller 5 om morgenen. Nå skal ikke jeg drive å si ting helt sikkert her, men syntes å huske at det var noen fly som jeg ikke kunne ta når jeg skulle hjem til norge, fordi det ikke var transport til heathrow. prøv å google det du!
Søtpotita Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Takk for svar, Lille Bie Kvifor er det ikkje slik at det går offentleg transport så lenge det går fly?? Me reiser vel med eit fly som går i 7-tida på ein søndag, så eg vart litt skeptisk no...må gugla
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Heathrow Express begynner å gå fra Paddington station kl 05.10 og tar 15min (avgang hvert 15min etter dette) se www.heathrowexpress.com T-banen begynner å gå rundt 06.15 og tar ca 50min. Gjennom hele natten går det nattbuss hvert 30min. mener å huske rute N9 se journeyplanner.tfl.gov.uk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå