Lille Rosa Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei Er det andre enn meg som skal gifte seg i utlandet i 2009? Hadde vært morsomt å se hvor mange som velger å gjøre det på den måten Jeg skal gifte meg i Italia Endret 21. september 2008 av Lille Rosa
DDuck Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har en x kollega som skal gifte seg i Egypt
Lissi Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg skal gifte meg i Bulgaria om jeg skal gifte meg;) Kunne ikke tenke meg å gjøre det på noe annet vis enn å reise bort å gjøre det!
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hei hei:) og gratulerer! Jeg skal også gifte meg i utlandet i 2009, men vet ikke hvor ennå. Hvordan gjør dere det med planlegging, papirer, lokale og gjester?
Lille Rosa Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei hei:) og gratulerer! Jeg skal også gifte meg i utlandet i 2009, men vet ikke hvor ennå. Hvordan gjør dere det med planlegging, papirer, lokale og gjester? Bryllupsplanlegger sier nå jeg bare Hadde aldri i livet ville gjøre det uten den tryggheten hun gir oss ved å kunne språket og ordne med alt det praktiske! Vi sier hvordan vi ønsker det og hun fikser Endret 22. september 2008 av Lille Rosa
Aftenstjerne Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jepp, skal gifte meg i utlandet neste sommer. Vi skal gifte oss i Florida. Gifter oss i Disney world.
Muffin! Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Vi skal gifte oss i Roma 5. mars 2009.
Salander Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Vi vil gifte oss på Mauritius eller Seychellene.. Har ikke begynt planleggingen ennå, men det begynne vel å haste litt nå... Det største spørsmålet vi lurer på er om vi skal dra alene, eller om vi skal invitere nærmeste familie.. I tillegg er vi usikre på hvordan vi skal gjøre det i ettertid? Har dere fest når dere kommer hjem?
simba80 Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Vi vil gifte oss på Mauritius eller Seychellene.. Har ikke begynt planleggingen ennå, men det begynne vel å haste litt nå... Det største spørsmålet vi lurer på er om vi skal dra alene, eller om vi skal invitere nærmeste familie.. I tillegg er vi usikre på hvordan vi skal gjøre det i ettertid? Har dere fest når dere kommer hjem? He! Vi giftet oss på Mauritius 18.03.08, det var bare oss to og to fam.medl, så holdt vi fest nå i august for alle. Vi hadde bryllupet på dvd som vi viste i kinosal, da følte folk at de fikk vært med på en måte...
Muffin! Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Vi vil gifte oss på Mauritius eller Seychellene.. Har ikke begynt planleggingen ennå, men det begynne vel å haste litt nå... Det største spørsmålet vi lurer på er om vi skal dra alene, eller om vi skal invitere nærmeste familie.. I tillegg er vi usikre på hvordan vi skal gjøre det i ettertid? Har dere fest når dere kommer hjem? Vi skal reise bare oss to, og ha fest tre måneder senere. Vi tenker også på å filme vielsen og vise den på festen.
Nettepett Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Vi skal gifte oss i Botswana i desember 2009. Vi kommer til å reise bort med den helt nærmeste familien, men ha en liten fest i Norge når vi kommer hjem. Håper å få vist film og masse bilder på storskjerm da, sånn at bestemor og tanter får "være med" de også. Artig tråd, forresten Gøy å se hva for andre planer som finnes der ute
Gjest Orgenna Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Bryllupsplanlegger sier nå jeg bare Hadde aldri i livet ville gjøre det uten den tryggheten hun gir oss ved å kunne språket og ordne med alt det praktiske! Vi sier hvordan vi ønsker det og hun fikser vi og vurderer gifte oss i italia, men vi vil finne ett koselig sted og ikke bare en ambassade. Har du forslag? og bryllupsplanleger i utlandet? dyrt? hvor fant du det
Lille Rosa Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2008 vi og vurderer gifte oss i italia, men vi vil finne ett koselig sted og ikke bare en ambassade. Har du forslag? og bryllupsplanleger i utlandet? dyrt? hvor fant du det For oss var det også uaktuelt å gifte oss på en ambassade, men det finnes heldigvis andre fine alternativer Italienskebryllup.com bruker vi, de ordner med bryllup i hele Italia og er helt supre Vi betaler 4.500,- for det.
Gjest Pupsilure Skrevet 18. oktober 2008 #15 Skrevet 18. oktober 2008 Vi gifter oss i Paris juni 2009
Gjest Gracee Skrevet 18. oktober 2008 #16 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg mener å ha hørt at Star Tour har en bryllupsplanlegger på Capri, hun er svensk. Var nettopp artikkel i Kamille tror jeg.
perle 84 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Startour arrangerer bryllup i Sorrento, ikke så langt unna Capri. Jeg las også artikelen i camille:) perle 84
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Gifter oss i Hellas i september 2009! På stranden ved solnedgang....
Gjest toscana Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 Du kan gifte deg med norsk arrangør i Toscana! Slott og borger ta kontakt med marianne i Taste of Tuscany www.tastetours.toscana.it
Phaedra Skrevet 14. november 2008 #20 Skrevet 14. november 2008 Vi gifter oss også i Hellas, i Juli. Bruker bryllupsplanlegger som vi fant gjennom internett. De virker veldig seriøse, så jeg tror det blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå