Gjest Poirot Skrevet 23. juli 2003 #61 Skrevet 23. juli 2003 Visst om hva da? Ingen forlanger at mennesker uten rulleblad bør vite hva en venn har i jakkelomma. I sin egen skuff derimot... Det er ikke forbudt å se på at andre nyter narkotika. Stakkars de som jobber like ved Plata isåfall....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. juli 2003 #62 Skrevet 24. juli 2003 Å se på noen på offentlig plass og i ens eget hjem er to forskjellige ting. Hvis det er så utrolig, så er det jo bare å høre med de som virkelig vet, jeg gidder ikke sitte og pushe ord mot vegg.
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2003 #63 Skrevet 24. juli 2003 Jeg gjentar at det IKKE er forbudt å SE PÅ at noen bruker narkotika. Hvis jeg tar feil må folk gjerne vise meg straffebudet hvor det står, for slikt er kjekt å vite om neste gang jeg ser det.
Nelle Skrevet 24. juli 2003 #64 Skrevet 24. juli 2003 Jeg har ingen interesse av å henge på fest med folk som doper seg. Kan ikke fordra dop -ikke hasj, INGENTING. Jeg hadde stikki, ikke gjort noe nummer ut av det -bare gått derfra. Så hadde jeg sannsynligvis ringt purken for å tipse. Nelle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå