Gå til innhold

Kokain på fest

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Hva hadde dere gjort hvis dere var på et helt ordinært voerspiel og en venn av en venn av sambo plutselig trakk frem kokain og begynte å snorte striper? Og spør andre om de vil ha?

Mine venner driver ikke emd slik (annet enn litt hasj i ny og ne, men ikke på voerspiel), men han her er ny venn av en av gutta.

Jeg har ikke møtt ham enda, og vil gjerne ha pønsket ut en plan før det skejr med meg til stede. Synes det må være litt ubekvemt, siden jeg ikke er vant til slikt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hm. Hvis dette skulle skje meg, ville jeg forholdt meg temmelig passiv, takket pent nei (hvis jeg ble tilbudt) og tenkt "Alle med sitt". Hva annet kan du gjøre?

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det, tror jeg.

Hadde sikkert ikke sagt noe, men forlatt vorspielet ganske så fort.

Jeg har problemer med å takle hasj på vorspiel også og er nok ikke særlig tolerant når det gjelder narkotiske stoffer.

Heldigvis har jeg ikke noen venner som driver med sånt nå.

Slipper problemet.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg ville kastet ham ut, hvis dette foregikk hos meg selv vel og merke. Var på et vorspiel hvor en tulling som hadde sniffet kokain ødela kvelden for de andre som var der. Det endte med at jeg skjelte ham ut etter noter og at en bekjent av meg dro ham ut etter tennene og satte ham i en taxi.

Gjest Poirot
Skrevet

Er dere ikke enig at det er litt rart å gjøre? Jeg mener, når man ikke kjenner noen og møter folk for første gang, så er det liksom ikke kokain man begynner å dele rundt!

Gjest Tristessa
Skrevet

Jo, det er totalt respektløst.

Skrevet

Jeg synes at det er temmelig snålt at noen begynner å dele ut kokain på et vorspiel ja.

Har opplevd at det har blitt brukt både hasj og syre på vorspiel, men da har det vært flere av "samme sorten" tilstede. Og jeg har pakket veska og gått min vei hver gang.

Gjest Embla s
Skrevet
Er dere ikke enig at det er litt rart å gjøre? Jeg mener, når man ikke kjenner noen og møter folk for første gang, så er det liksom ikke kokain man begynner å dele rundt!

Jo, absolutt enig i at det er en rar ting å gjøre. Mulig det er så vanlig og normaliser i visse miljøer, også innbiller man seg at dette er vanlig overalt? Traisg for dere andre er det, uansett..

Skrevet

Si "hva er dette da? Støv?" *blåse blåse*

Skrevet

Dette er då heilt vanleg, og eg seier ja takk eg kvar gong ein stripe blir lagd fram :kul:

Skrevet

Dette er ikke helt vanlig, men helt uakseptabelt. Jeg hadde gått derfra. Og hadde noen hatt med noe slikt hjem til meg hadde jeg skylt det ned i dass.

Gjest Embla s
Skrevet
Si "hva er dette da? Støv?" *blåse blåse*

:ler: Her har vi svaret; Slik skal det takles!!

Gjest Starya
Skrevet

En ministøvsuger kan duge til så mangt...

Skrevet

For det første hadde jeg sørget for at denne personen aldri ble invitert inn i mitt hjem. jeg hadde også nektet å omgås denne personen.

For det andre hadde jeg forlatt festen hadde noen tatt frem dop - uansett form. Politiet foretar razziaer i private hjem også. Jeg ville ikke ha likt å bli linket til sånne folk.

Gjest Embla s
Skrevet
. Politiet foretar razziaer i private hjem også. Jeg ville ikke ha likt å bli linket til sånne folk.

Enig. Man kan ufrivillig bli rotet inn i masse... :evil:

Skrevet

Du kan jo si noe som;

"Jeg vet ikke, jeg, men tenk om noen tilfeldigvis tilkalte onkel blå, ville du følt deg spesielt trygg?"

Har måttet bruke den selv,

var ikke på fest,

men hos en venninne som hadde fått lugubert besøk hos seg...

Det hjelper å gjerne være litt autoritær med dem...om du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Vel, kokain er ikke noe man bare "deler ut", altså. Det er et såpass dyrt stoff. :-?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke brydd meg, men takket nei og tilbudt.

Skrevet

Nei, dette håper jeg at jeg slipper å oppleve.

Har ingen problemer med at folk røyker hasj rundt meg, det

blir aldri slosskamp av det ihvertfall...

At noen drar frem ei stripe kola rett under nesen ( :o )

på folk han knapt kjenner, høres fryktelig teit ut.

Og slike stoffer kan utløse ukontrollerbare handlinger hos de som bruker det, og det er mange som blander det med andre stoffer for å regulere 'formen'...

Syke tider, jeg er gla jeg slipper...

Skrevet

Den "blåse blåse" teorien hadde ikke jeg ville brukt. Mennesker som bruker stoff er ustabile. Og kokain er dyrt.

Jeg ville forlatt festen. Hadde det vært hos meg hadde vedkommende blitt kastet rett ut. Jeg tolererer ikke stoff av noe slag da jeg selv har vært borti det for lenge siden og vet hva det innebærer. Jeg tror at slikt er mye mer vanlig enn hva vi tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...