3Aug2002 Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 Vi skal ha vår sønn på 4 år som brudesven, og datter som blir 1 år 4 dager for bryllupet som brudepike. Det er jo ikke sikkert ho kan gå ennå, så er det noen forslag på hvor dan ho skal komme seg opp kirkegulvet. Dette er en ganske stor kirke,og dermed en lang midtgang. Jeg har en ide, men har litt lyst til å høre noen andres også
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Din sønn kan jo trille henne i en søt liten pyntet paraply trille....12
Gjest svenskbrud Skrevet 13. april 2002 #3 Skrevet 13. april 2002 Jag var på ett bröllop där brudparet hade samma "problem". De löste det genom att bruden(mamma)höll pojken då 2år i handen och brudgummen(pappa) höll flickan då 1 år i famnen. De tänkte som så, vi slutar inte vara föräldrar bara för att vi gifter oss. Flickan hade en liten kopia av mammas klänning och ett sött hårband i siden. Pojken hade kopia av pappas kläder, fast utan kavaj. Det var hur sött som helst. Framme vid altaret tog mormor över barnen.
Gjest lilletroll Skrevet 13. april 2002 #4 Skrevet 13. april 2002 Vår datter er 10mnd, og det er nok ike sikkert hun kan gå da, men jeg ser for meg at hun sitter på armen til min forlover f.eks...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå