Søtpotita Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Har vore innom her og lese nokre innlegg i helga som har ført til at eg har ein byrjande skepsis til Strawberrynet. Er det verkeleg slik at tryggleiken (tenkjer då på betalingsinformasjon) ikkje lenger er på topp? Og er produkta ein kjøper via nettstaden ikkje nødvendigvis ekte (eg har jo lese dette fleire gongar tidlegare også)?? Korleis er det med dykk andre, er de vorte meir skeptiske til å bestille frå SN i det siste? Eg har ikkje nok informasjon til å skape meg eit inntrykk sidan eg berre har lese nokre innlegg her og der, men eg må innrømme at eg vart litt småskeptisk til å bestille meir der... Endret 21. september 2008 av Årolilja
Parfumfreek Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Har bestilt over 40 ganger derfra, og har vært like fornøyd hver gang. FAKE eksisterer ikke på SN
mari4ever Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Har bestilt over 40 ganger derfra, og har vært like fornøyd hver gang. FAKE eksisterer ikke på SN Har besilt ca. 5 ganger og ikke merket noe var fake i det hele tatt:) og som perfumfreak sier så eksiterer ikke fake på SN vil jeg også påstå
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hva har du hørt angående betalingstrygghet?
Søtpotita Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Hva har du hørt angående betalingstrygghet? Eg las det i denne tråden. Eg har også bestilt nærare 30 gongar på SN og har aldri sjølv opplevd noko tullball, men korleis veit ein egentleg om produkta er dei ein antek?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Selv tar jeg ikke sjansen på å kjøpe fra Strawberrynet, de har lenge blitt beskyldt for å selge etterligninger og utgåtte produkter. Ta et søk på fake strawberrynet i gooogle, og det er drøssevis av sider hvor kjøpere er misfornøyde, her er bare en av dem... Skulle ønske det fantes noen sikre og gode nettbutikker som selger billigere sminke og kremer. Tips anyone? Ender foreløpig opp med å kjøpe hos hudpleier eller parfymerier.
Jean Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 "Fake" verkar enbart vara förbehållet vissa produktkategorier, dofterna kan säkert vara äkta vara. Men hudvården är jag som sagt oerhört skeptisk till att köpa därifrån. Vad gäller kreditkort har det upptäckts fel av sådan art att andra kunder har kunnat komma in på deras kundregister och för dem som har fast VISAnummer tydligen kunnat se det. I Sverige har många tjejer skrivit till dem och påtalat detta utan större framgång. Jag meddelar givetvis om jag hör att de tagit tag i problemet. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Fake vet jeg ikke noe om, men jeg har opplevd å få produkter som helt klart har vært brukt.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Fake vet jeg ikke noe om, men jeg har opplevd å få produkter som helt klart har vært brukt. Samme her! Fikk en krem som hadde delt seg (det tar laaang tid før emulgatoreren slutter å virke, så kremen var sikkert skikkelig gammel). I tilllegg var det grisete rundt åpningen og den var søren meg ikke helt full heller. Aldri mer . Uærk.
Søtpotita Skrevet 21. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2008 Æsj, brukte produkt er jo skikkeleg discusting!! Og Jean, bra du gjer oss oppmerksam på dette betalingsgreiene!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Off! Jeg og har begynt å bli mer skeptisk nå! Har bestilt maange ganger der, og har aldri egentlig vært misfornøyd men.. Nå har jeg ikke lyst at e-mail adr min eller noen annen info om meg skal være registrert der lenger. Hvordan får man "vekk" dette? Noen som vet?
Gjest Nepa Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Jeg syns det lukter noia av dette her. Har bestilt mange ganger fra SN og vært fornøyd. Søk på SN her i forumet, og du vil se at denne noiadebatten dukker opp med jevn frekvens.
mustapippuri Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Har bestilt derfra ørten ganger og bare vært misfornøyd en gang. Da klaget jeg og fikk nytt produkt. Bruker PayPal til å betale med, så er ikke bekymret for betalingssikkerheten.
Bloodless Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Hvis du leser litt, så er det mange sm har fått utgåtte produkter. De har sjekket med produsenten av produktet, som har bekreftet at varen var utgått. Flere har også fått fake parfymer. Det er snakk om folk som har brukt samme parfymen i 20 år, som sier at den de fikk fra strawberrynet ikke lukter sånn som den skal. Jeg vet ikke, men det er nok til å gjøre meg skeptisk. Kommer nok ikke til å handle der igjen.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Har vore innom her og lese nokre innlegg i helga som har ført til at eg har ein byrjande skepsis til Strawberrynet. Er det verkeleg slik at tryggleiken (tenkjer då på betalingsinformasjon) ikkje lenger er på topp? Og er produkta ein kjøper via nettstaden ikkje nødvendigvis ekte (eg har jo lese dette fleire gongar tidlegare også)?? Korleis er det med dykk andre, er de vorte meir skeptiske til å bestille frå SN i det siste? Eg har ikkje nok informasjon til å skape meg eit inntrykk sidan eg berre har lese nokre innlegg her og der, men eg må innrømme at eg vart litt småskeptisk til å bestille meir der... Jeg er kjempefornøyd med siden, får varene raskt, ingen dårlige podukter og fått god service når jeg har henvendt meg til de ang. spørsmål om produktene. Og hadde det vært så mye galt som noen skal ha det til, så tviler jeg sterkt på at strawberry hadde vært en av verdens største og mest populære side når det gjelder shopping av kosmetikk. Men det er naturlig at det er de får negative opplevelsene som det blir snakket høyest om.
Jean Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Vad gäller utgångna produkter och märkliga förpackningar så talar jag i det fallet av egen erfarenhet. Inte något jag hört ryktesvägen. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Var det ikke betalingssikkerhetsproblemer der også nå? Ikke vet jeg.. Men jeg har vært svært fornøyd de gangene jeg har bestilt derfra men det har kun vært makeup da.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Vad gäller utgångna produkter och märkliga förpackningar så talar jag i det fallet av egen erfarenhet. Inte något jag hört ryktesvägen. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se I følge bizrate, hvor 175 000 kunder har ratet strawberrynet, er 3% negative til siden. Det er klart at dette er mange mennesker, men det er jo mange grunner til misnøye, f.eks. for lang leveringstid, lite hjelp å få av kundestøtten (vanligste), og selvfølgelig feil ved produkter. Men tror ikke denne ratingen er noe bedre hos parfymerier eller andre nettsider, strawberry ligger i all fall på 3. plass på bizrate. Er det lov å spørre hva de sa ang. produktet ditt da du kontaktet de? Nysgjerrig...
Jean Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Jag har i alla fallen (7 gånger totalt) fått erbjudande om att få en ny produkt skickad. Tackade ja i början, men då de var lika utgångna, blev jag ganska less och krävde insättning av pengar istället vilket jag fick. De vågar väl inte annat, har de illa valda produkter måste de väl ha god service... MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Tanita Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Men hvordan fungerer det med betalingsproblemene, at de tar kort-numrene og slikt? Skjønner ikke helt hvordan det skjer jeg. Er det helt sant da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå