Gå til innhold

Flere menn på "lur"

Gjest Huff

Anbefalte innlegg

Neida ikke som overskriften sier, men jeg har vert singel en stund og har jo treft en del menn. Noen er jeg blitt venn med andre var med den ene daten. Jeg har nå truffet en mann som det kan bli seriøst med, men hva gjør jeg da med alle de andre, hahaha. Jeg er jo bare venn med de ??? Men kanskje det er lite lurt å ha tidligere pulevenner til venn når man har funnet seg type....Kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pulevenner er vel akkurat det du har blitt kjent med dem som... og hvorfor i himmelens navn skulle du fortsatt ha kontakt med dem da?

Jeg er ganske tolerant til vanlig, men der hadde grensa mi gått!

Ved flørting med andre og det hadde begynt å bli seriøst har jeg til nå bare sendt en mail til de andre og sagt beklager at jeg er ikke typen som dater flere samtidig og at jeg nå har kommet så langt med en annen og at jeg ville prioritere det fremover. Jeg har inntrykk av at de fleste har satt pris på å få høre sannheten fremfor det som mange gjør å bare bryte kontakten uten noen åpenbar grunn.

Det er ikke så vanskelig egentlig :P

Endret av Hanselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jepp, når du får deg type kutter du kontakten med tidligere forbindelser, sletter tlf.nr. deres og evt. sletter dem på msn/facebook o.l. Det er ganske lett, hvis du gjør som du vil at han skal gjøre mot deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...