Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Er førstegangs mamma, og er usikker i jungelen av tilbud på sko. De fleste har anbefalt disse, hva mener dere?
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Sorel-støvlene er jevnt over tunge, jeg ville valgt noe mye lettere til en ettåring. Noen Viking-modeller er ganske lette, og de er litt brede i lesten hvis barnet har bred fot. Superfit og Ecco er to andre sko-merker som har helt vanntette gore-tex-sko som er lette og gode for små barneføtter. Så jeg vil altså anbefale Viking, Superfit eller Ecco avhengig av passform og smak.
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Har en gutt på nesten to år selv, og synes Sorel er for stive i sålen for han. De var også grusomt vonde å få på han, så vi har ikke sånne. Uansett oppfatter jeg disse mest som et alternativ til våte dager, og til ekstra kalde vinterdager. Ville kjøpt noen lette, myke og litt høye sko, med goretex-membran og for. (F.eks. ecco, Viking el.l. )
prinsessa Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Vi hadde Kamik i fjor som er ganske like Sorell mener jeg. Syns ikke disse var noe bra. Utrolig stive og tunge. Likte ikke den løse ullsokken oppi heller jeg, uten at kan gi noen grunn til hvorfor. Hadde disse skoene til min sønn på 4 år og hadde aldri anbefalt de til en på 14 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå