Gjest diverse Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Når man er i avstandsforhold, og man merker at kontakten minsker, hva gjør man da? Hvor mange dager er ok uten kontakt, før man bør føle at noe er galt?
Gjest Tigress Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det finst vel ikkje nokon fasit på det der, det kan jo vere ein million grunnar til at ein ikkje høyrer noko! Du får vel spørje den det gjeld!
Chianty Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ring å spørr med en gang - Ikke sitt å lur
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Wow, har du vært i dagboka mi eller ts.. Kjæresten min er helt håpløs, kan gå dagevis uten kontakt, men påstår at ingenting er galt allikevel...
Gjest Gl@mB@be Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Når jeg hadde avstandsforhold med min hadde vi kontakt hver dag uten unntak.
Hanselot Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Folk er forskjellige da Glambabe! Går det for lang tid uten å høre noe så hadde jeg lurt selv. Spørs jo litt hvor langt dere har kommet i forholdet også da.
Noli Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Når jeg hadde avstandsforhold med min hadde vi kontakt hver dag uten unntak. Vi også. Noe annet er helt uaktuelt.
Gjest diverse Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Ja, fått litt intrykk av at det er mest vanlig. Her går det 1 1/2 dager mellom hver gang, som regel. Jeg tar mest kontakt....Bør jeg kanskje kutte ned på å kontakte? Men redd for at det dø helt ut da og.....
Nabodama Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Ja, fått litt intrykk av at det er mest vanlig. Her går det 1 1/2 dager mellom hver gang, som regel. Jeg tar mest kontakt....Bør jeg kanskje kutte ned på å kontakte? Men redd for at det dø helt ut da og..... Dør det ut fordi du slutter å ta mest kontakt, så ville det dødd ut uansett, det ville bare tatt lenger tid. Prøv å kutt litt ned så får du se. Er han interessert vil han kjapt komme på banen igjen.
Gjest diverse Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 mhm, men det er vanskelig. For går litt for lang tid før det blir noe kontakt fra den andre parten, hvis jeg drøyer det....Blir akkurat som man ikke egentlig har noen kjæreste....sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå