super Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Jeg kjøpte Stop 24 kremen i går. Når skal man vaske seg, såpe eller ikke!? Skal man bruke vanlig deo i tillegg? Fortell meg hva dere gjør!
Theolina Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 Du skal ha på kremen om kvelden før du legger deg. Vask deg om morgenen med såpe . Deretter påfører du vanlig deo. Men sååå effektiv er den egentlig ikke.. Noen som vet om et bedre alternativ kanskje?
Junebug Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 I tenårene prøvde jeg Stop 24 og var ikke spesielt imponert. Yerka er bedre, synes jeg. Nå er det lenge siden jeg har brukt disse produktene siden jeg svetter mindre nå enn jeg gjorde da.
Loolaa Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Et annet tips hvis ikke Stop 24 virker tilfredsstillende (som var tilfellet for meg): aliminiumsklorid. Du kjøper det på apoteket, det er nesten som en deodorant. Men det er veldig sterk fordi det inneholder mye alkohol. Det er alkoholen som stopper svette. Derfor klør det litt å ha den på, så ta den på rett før du legger deg. Du har den på om natta, og vasker den av om morgenen. Til å begynne med brukte jeg den 1 gang i uka. Nå gjør jeg det en sjelden gang om sommeren, og bruker Dove deodorant ellers (som inneholder litt alkohol). loolaa
Gjest Hawaiirose Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Vichy på apoteket har en fin antiperspirant som virker like godt, men er litt mildere. Den lukter også veldig godt. Jeg har erfaring med at hvis man svetter selv om man har hatt på stop24, lukter det nesten kattepiss.
Theolina Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 Kattepisslukta kjenner jeg igjen ja Er jo bare så fantastisk lekkert..
Anede Skrevet 10. juni 2003 #8 Skrevet 10. juni 2003 Vil absolutt anbefale Yerka til alle som har problemer med svetting. Jeg har aldri før kunne gått i tøy med farger pga svetting, men nå kan jeg gå med hva jeg vil!!! Det er helt fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå