Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner litt oppmerksomhet far mannen som jeg elsker over alt på denne jord, hverdagene går, er utrolig travelt da vi har barn og merker at mannen blir litt passiv oppi alt stresset. Når ungene er lagt setter han seg rett inn på kontoret og sitter med pcen til langt på kveld/natt. Jeg har ingenting imot det altså, men det er slik HVER kveld. Jeg savner litt oppmerksomhet fra ham i hverdagen, at han foreks kommer og setter seg i stuen litt og holder rundt meg, kommer hjem med en liten blomst en gang i mellom (noe som aldri skjer) for å vise at han setter pris på meg. Ikke misforstå, trenger ikke kjøpe noe til meg hver gang for å vise at han setter pris på meg altså, men en blomst i ny og ne er jo utrolig koselig da:)

Pga. at det er så travelt med jobb, barn osv. så sier han at han ikke har noe særlig sexlyst pga. stresset. Før ville han alltid kose nå tar han aldri initativ til det noe som jeg syns er litt sårt. Er alltid jeg som må få igang ting.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, hvertfall godt å få skrevet det av seg:) Føler meg bare til tider ikke satt pris på, føler meg som luft av og til.

Hvordan er deres menn i en travel hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte en ting, føler til tider det blir litt tamt fordi han kommer aldri med forslag til ting vi kan finne på sammen heller. Hadde det vært opp til ham så kunne han sittet ved pcen hver kveld året rundt. Litt dumt syns jeg...

Skrevet

Det er godt å vite at man ikke er den eneste, sånn kan det nemlig være her også! Men problemet bedret seg mye etter at vi tok en skikkelig prat om det. Jeg kom med små hint og kommentarer før det, men da det ikke ga noe resultat ble det en aldri så liten alvorsprat.

Fortell ham hva du føler og kom med forslag til hva du ville sette pris på om han gjorde. Hva er han interessert `? Har hn noen fritidsinteresser du kanskje kan involvere deg i for å gjøre det lettere for ham og ta initiativ til å finne på sammen? Hvis ikke kan dere jo prøve ut forskjellige ting sammen :)

Skrevet

Jeg har snakket med ham om dette flere ganger men det bedrer seg liksom ikke, går tilbake til det gamle slik det pleier å være. Savner å få litt ut av ham. Han har heller ingen fritidsinterresser, må vel bli pc det da, haha. Jeg elsker å finne på div. ting samme hva det måtte være, hadde han hatt noe interresser så hadde jeg nok slengt meg med han er liksom så tam, om dere forstår. Venter på at jeg skal komme med forslag.

Vet ikke om det er noe god ide siden det ikke hjelper å snakke med ham, men jeg tenkte å være like passiv som han et par dager nå og se om han merker noe, gjør han det så kan han jo se hvordan jeg har det. Blir bare litt oppgitt når jeg har snakket med han om dette flere ganger og det ikke bedrer seg noe særlig....

Skrevet
Jeg har snakket med ham om dette flere ganger men det bedrer seg liksom ikke, går tilbake til det gamle slik det pleier å være. Savner å få litt ut av ham. Han har heller ingen fritidsinterresser, må vel bli pc det da, haha. Jeg elsker å finne på div. ting samme hva det måtte være, hadde han hatt noe interresser så hadde jeg nok slengt meg med han er liksom så tam, om dere forstår. Venter på at jeg skal komme med forslag.

Vet ikke om det er noe god ide siden det ikke hjelper å snakke med ham, men jeg tenkte å være like passiv som han et par dager nå og se om han merker noe, gjør han det så kan han jo se hvordan jeg har det. Blir bare litt oppgitt når jeg har snakket med han om dette flere ganger og det ikke bedrer seg noe særlig....

Kjærligheten trenger jo pleie, og det er begge sitt ansvar ikke bare mitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...