Lillefleur Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Dette er kanskje en vanskelig oppgave, men skulle hatt noen gode oppskrifter på selskapsmat til 6 personer som er godt, men ikke så alt for dyrt.. Vi er nemlig studenter så har ikke råd til biff til 6 personer.. Alle oppskrifter/ideer mottas med takk:D
Gjest Eurydike Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Skal dere ha flere retter? Min første innskytelse var dampede blåskjell. Veldig billig og flott mat!
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hva med å lage en god gryterett? Ofte det er tilbud på litt større pakker med ulike typer kjøtt. Behøver ikke biffkjøtt akkurat! Servere med godt brød/rundstykker og en skikkelig salat til? Evt. bytte ut brød med ris? Lasagne er også en vinner i selskap! Så kan man finne på en god dessert? Nam!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg ble en gang servert en tre retters middag bestående av løksuppe til forrett, coq au vin til hovedrett og brownies med is til dessert. Billig og veldig godt. Eller hva med å erstatte løksuppe med gulrotsuppe- den er veldig god: http://www.tv2.no/gmn/wenche/article2187649.ece
Lillefleur Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Tusen takk alle sammen:) Nå fikk jeg mange gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå