Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Var nettopp inne og skulle bestille Lancome hypnose mascara. Det var visst noe tilbud på de nå, men d var to ulike varianter av samme mascara; en var på tilbud, og den andre var ikke. Den som ikke var på tilbud sto d "made in usa" under. Vet noen hva grunnen til dette er? Hvor er de andre laget? Begge er vel orginale Lancome eller? hmm..
Jean Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nästan alla produkterna tillverkas i HongKong, det säger det mesta. Men visst, då det gäller smink är det inte hela världen om det inte är äkta tillverakre men betydligt värre med hudvård tycker jag. Jag avråder dig att köpa mascaror framförallt på Gubbarna. Min Hypnose hade en annan kork och borste mot vad som passade flaskan... MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest ts Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Nästan alla produkterna tillverkas i HongKong, det säger det mesta. Men visst, då det gäller smink är det inte hela världen om det inte är äkta tillverakre men betydligt värre med hudvård tycker jag. Jag avråder dig att köpa mascaror framförallt på Gubbarna. Min Hypnose hade en annan kork och borste mot vad som passade flaskan... MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Så mascaraene ("vanlig" og made in usa) er "fake"? Jeg har vel vært naiv da skjønner jeg. Vet du om noen nettsider der de selger ekte vare til redusert pris? Kanskje d beste er å gå på parfymeriene her i Norge, så er man sikker..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Det er bare tull det Jean sier om at de fleste produktene blir laget i hongkong, det er jo helt forskjellig, riktignok er det fra hongkong de sender varene og har hovedkontor, men dte betyr ikke at varene er falske. Jeg har bestilt derfra mange ganger og har aldri opplevd noe av dette om det ikke er ekte. Synes dessuten det er dårlig gjort av deg Jean å bruke yrkestittelen din på den måten, altså ved å spre dårlig rykte om strawberrynet, hvordan kan du fraråde alle fra å kjøpe hudpleie og mascaraer fordi det mest sannsynlig er fake, og i tillegg tilføye at sminken også er fake, men at det ikke er så farlig?? Greit nok at du har vært uheldig, men det er en ganske alvorlig anklage å si at du tror det meste derfra er fake.
Gjest Sui Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg har opplevd noen ganger å få utgåtte produkter, men aldri i min tid som kunde har jeg hatt noen grunn til å tro at produktene er fake så lenge de har innprintet sitt eget batch nummer fra forhandleren, i tillegg til navn på produktet i bunnen. De fleste fake produkt har alle et serienummer med samme kode: feks. 0143, 0142, osv som beskriver masseproduksjonen til dette produktet og hvilken i rekken du har vært så uheldig å fått. Og dette som regel UTEN navn på produkt i bunnen. Veldig vanskelig å forklare, men har du "trente" øyne med litt kunnskap om kjennetegn hos fake produkt, ser man godt når man har fått et fake et!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå