punkyB Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har plutselig fått litt dilla på thai-mat - er jo både sunt og godt. Prøvde meg på en rett selv i dag som jeg ikke synes ble så verst. Usikker på om den er "ren" thai da men ...... Hakket vårløk som jeg stekte med ingefær i glass og 'white chicken curry' på glass. Så hev jeg i kylling i strimler, sukkererter, paprika , bambusskudd og skivet vannkastanjer sammen med kokosmelk, hønsebuljong og litt maisenna. Så slengte jeg i litt chillisaus m/ingefær og tiger cøaw saus på slutten. Jeg synes smaken av kokos sammen med ingefær er god så den ønsker jeg å fremheve. Bør man bruke fersk ingefær ? Den kunne godt vært sterkere også - hva bør jeg bruke da ? Kom gjerne med tips og din favorittoppskrift! :-)
Chimamanda Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Gard postet en god oppskrift for ikke saa lenge siden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=358805&hl=
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Sjekk nettsiden til Timeforlime! masse gode oppskrifter fra Junie Kovacs på Ko Lanta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå