Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hvor gamle var barna dine da de lærte å skru på tv-en? Hvor gamle var barna dine da de lærte å putte vhs/dvd inne i video/dvd-spiller? Når lærte de å koble til dvd-spiller/video til tv-en, eller spillkonsoller?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 kan ikke huske, men han spørr alltid om å få lov å se tv eller film, eller om lov å spille nintendo. Det er ingen selvsagthet å få lov!
Arwen Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jenta mi på 1,5 har slått på tven en stund. Hun slår den av hvis vi sier at tven ikke skal stå på nå.
Siona Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jenta vår var vel bare litt over året da hun lærte å sku på TVen. Hun er 20 mnd nå, og sitter aldri stille lenge nok til å se på, men fjernkontrollen er fryktelig interessant
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Min nesten to-åring har slått av og på TV'en nesten siden han rakk opp. Han trykker gjerne vilt på fjernkontrollen også, om han får. Men han kan fint finne på å slå av TV'n midt i et program han liker å se, eller bytte kanal mens han ser på TV... Blir uansett noen år før han spiller på spillkonsoll, tror jeg...
IrmaAdele Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg er 21 år og kan fremdeles ikke koble dvd spilleren til tvn. Hehe. I alle fall ikke her hjemme hvor sambo har gjort det litt vel avansert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå