Gjest Hanne 33 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei! Hva har dere tengt å gjøre med brudekjolen ettr den stor dagen? Mange som har den hengende hjemme, eller er en solgt?? Hvaer mest normalt??
linnmerete Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 henge den i skapet og vente til min fremtidige datter skal bruke den neida, vet ikke hva som er mest vanlig, men jeg skal ikke selge den ihvertfall! tror det er en annen tråd om det ett sted ger også...
AnetteR Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg tar vare på den. Jeg regner ikke med den blir brukt igjen, men det er helt uaktauelt å selge den likevel.
hysteria Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Mammaen min har tatt vare på sin brudekjole (som hun sydde selv) og bruker den alltid på bryllupsdagen. Sånn skal det være! Jeg ville solgt mye annet før jeg solgte brudekjolen min...
Branna Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Min henger i skapet ennå, ett år etter bryllupsdagen, og der skal den bli. Jeg elsker kjolen min, og det kunne aldri falt meg inn å selge den. Kanskje min fremtidige datter eller svigerdatter vil bruke den en gang, hvem vet?
LilleSiri Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Skal ikke selge min i allefall Den skal henge i skapet til en fremtidig datter
Darkannie Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg ELSKER kjolen min, men jeg synes det er synd at den bare henger der....saa jeg lurer paa om jeg skal faa den sydd om til en knelang cocktail kjole.....hvordan tror dere den kommer til aa se ut om jeg gjoer det? http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...dy/Vincenza.jpg http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...atlady/J892.jpg Endret 21. september 2008 av Darkannie
Coriander Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Hvis jeg klarer...selge den. Hvis ikke maa jeg flytte til et nytt hus med et eget skap bare til kjolen, det er ikke sjangs i havet til aa beholde kjolen i det lille krypinnet vi har naa... Eller, hvis vi skulle vaere saa heldige aa faa en baby, kanskje lage daapskjole av stoffet. Men jeg maa innroemme at det hadde vaert fint aa beholde den, den er jo saa fin
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Jeg ELSKER kjolen min, men jeg synes det er synd at den bare henger der....saa jeg lurer paa om jeg skal faa den sydd om til en knelang cocktail kjole.....hvordan tror dere den kommer til aa se ut om jeg gjoer det? http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...dy/Vincenza.jpg http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...atlady/J892.jpg Den var jo så fin og spesiell:) ikke sy den om...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Jeg ELSKER kjolen min, men jeg synes det er synd at den bare henger der....saa jeg lurer paa om jeg skal faa den sydd om til en knelang cocktail kjole.....hvordan tror dere den kommer til aa se ut om jeg gjoer det? Oj, har du den kjolen? Den har jeg siklet på i lang tid den.. Men å sy den om, spørs hvor rett den blir uten underskjørt det. Kan kanskje se litt rart ut..
Darkannie Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Oj, har du den kjolen? Den har jeg siklet på i lang tid den.. Men å sy den om, spørs hvor rett den blir uten underskjørt det. Kan kanskje se litt rart ut.. Jepp, jeg saa den paa nett og det sa bare PANG!!!! Naa er den jo ganske "vattert" under der, saa jeg tror ikke det blir noe problem om jeg kutter den over knea, den blir liksom litt "puffy", det er vel det jeg har i tankene... Men samtidig river det i hjertet ved tanken paa aa "oedelegge" den..... paa den andre siden som nevnt henger den jo bare der......
Eføy Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 Kjolen jeg skal ha er såpass enkel, så den kommer jeg til å sy om litt på, så jeg kan bruke den flere ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå