Gå til innhold

Brudekjolen

Gjest Hanne 33

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Hva har dere tengt å gjøre med brudekjolen ettr den stor dagen? Mange som har den hengende hjemme, eller er en solgt?? Hvaer mest normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henge den i skapet og vente til min fremtidige datter skal bruke den :sjenert: neida, vet ikke hva som er mest vanlig, men jeg skal ikke selge den ihvertfall! tror det er en annen tråd om det ett sted ger også...

Skrevet

Jeg tar vare på den. Jeg regner ikke med den blir brukt igjen, men det er helt uaktauelt å selge den likevel.

Skrevet

Mammaen min har tatt vare på sin brudekjole (som hun sydde selv) og bruker den alltid på bryllupsdagen. Sånn skal det være! ;)

Jeg ville solgt mye annet før jeg solgte brudekjolen min...

Skrevet

Min henger i skapet ennå, ett år etter bryllupsdagen, og der skal den bli. Jeg elsker kjolen min, og det kunne aldri falt meg inn å selge den. Kanskje min fremtidige datter eller svigerdatter vil bruke den en gang, hvem vet?

Skrevet

Skal ikke selge min i allefall :) Den skal henge i skapet til en fremtidig datter ;)

Skrevet (endret)

Jeg ELSKER kjolen min, men jeg synes det er synd at den bare henger der....saa jeg lurer paa om jeg skal faa den sydd om til en knelang cocktail kjole.....hvordan tror dere den kommer til aa se ut om jeg gjoer det?

http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...dy/Vincenza.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b304/but...atlady/J892.jpg

Endret av Darkannie
Skrevet

Hvis jeg klarer...selge den. Hvis ikke maa jeg flytte til et nytt hus med et eget skap bare til kjolen, det er ikke sjangs i havet til aa beholde kjolen i det lille krypinnet vi har naa...

Eller, hvis vi skulle vaere saa heldige aa faa en baby, kanskje lage daapskjole av stoffet. Men jeg maa innroemme at det hadde vaert fint aa beholde den, den er jo saa fin :hjerter_rundt:

Skrevet
Jeg ELSKER kjolen min, men jeg synes det er synd at den bare henger der....saa jeg lurer paa om jeg skal faa den sydd om til en knelang cocktail kjole.....hvordan tror dere den kommer til aa se ut om jeg gjoer det?

Oj, har du den kjolen? Den har jeg siklet på i lang tid den.. Men å sy den om, spørs hvor rett den blir uten underskjørt det. Kan kanskje se litt rart ut..

Skrevet
Oj, har du den kjolen? Den har jeg siklet på i lang tid den.. Men å sy den om, spørs hvor rett den blir uten underskjørt det. Kan kanskje se litt rart ut..

Jepp, jeg saa den paa nett og det sa bare PANG!!!!

Naa er den jo ganske "vattert" under der, saa jeg tror ikke det blir noe problem om jeg kutter den over knea, den blir liksom litt "puffy", det er vel det jeg har i tankene...

Men samtidig river det i hjertet ved tanken paa aa "oedelegge" den..... paa den andre siden som nevnt henger den jo bare der......

Skrevet

Kjolen jeg skal ha er såpass enkel, så den kommer jeg til å sy om litt på, så jeg kan bruke den flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...