Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leser dere ?

Jeg vil abonnere på Tara eller Eva, hva syns dere er best av dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best svenske Femina - passer bra fra 30 år og oppover. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får mye blader på jobb, og min mor (52) arver dem. Hun liker best Eva. Hun sier at Tara ikke fenger like mye. Du er jo litt yngre, så hva med Kamille? Ellers liker hun også Henne godt. Det har litt mer innhold enn ungdomsbladene.

Skrevet

Hva med Det Nye, nostalgi har aldri skadet noen :D

Skrevet

Nå er jeg 35 men det er ikke langt til 40...Femina, Vogue og som en annen sier; Det Nye (god gammel traver) og...hva som helst egentlig.

Skrevet
Hva leser dere ?

Jeg vil abonnere på Tara eller Eva, hva syns dere er best av dem?

Heia,vet ikke hva du liker å lese men for min del er det myyye reklame i Tara,Eva og Kamille.Liker Det nye og Woman,De andre som er nevnt her kan jeg ikke utale meg om.Det du kan gjøre er å abonnere på 2 utgaver tror jeg det er for nesten ingenting så kan du jo velg 2 forsjellige å se hva du syntes.Mye tips i Det nye og Woman om nyheter innen mote,sminke div mens reklame og historier i de andre syntes jeg.Har jobba i kiosk i mange år å lånt med meg hjem og mener innholdet holder seg ganske likt for hver utgave..Men smaken er jo som baken..;-))

Skrevet

Jeg er 27, og føler meg for gammel for Det Nye og Woman... Men mulig jeg er unormal. Men det går vel på interesser også. Jeg liker å lese gode artikler, med litt skjønnhet og shopping innomellom. Synes Det Nye blir litt for mye sex, sminke og "tabloid-artikler". Men smaken er som baken...

Skrevet

Jeg liker Kamille, forresten. Ikke Det Nye, det leste jeg for mange år siden - det fenget ikke meg overhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...