Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner denne aromaterapien på flaske?

Fargebad, godt å tappe badkaret med herlig farge på badevannet. Det har alltid virket på meg, jeg har bare ikke gjort det på en stund.

Nå har jeg lett og lett, ingen har.

Her sett på:

VITA

The Body Shop

Vritus Apotek

http://www.homedesignfind.com/wp-content/u...dro-bath-on.jpg

img-tagger fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv helsekost, det er rette stedet. Fargebad blir sett på som alternativt. Du finner det sikkert i online helsekost butikker også.

Komisk nok selges det også i erotiske butikker :ler:

google søk

Skrevet

Har aldri prøvd fargebad, men mener jeg så det på Life helsekost sist jeg var der.

Skrevet

Jepp life har. Det har også helios. Men tror egentlig de aller fleste helsekoster har det. Men husk ikke bruk det i badekarr som er i plast (vet ikke hva det heter) Men sånn som ikke lager lyd om du kaster et kronestykke i det. Det sa de iallefall på butikken når jeg kjøpte mitt fargebad.

Skrevet

jeg har bare plastbadekar, ikke sånn som vi hadde i gamledager...

Kan det være fordi det farger av? Man kan jo skure etterpå med GIF, gjør det alltid etter bad.

Elsker skum og herlig olje i badet når jeg skal kose meg...

Nå mot høsten er det xtra digg å putte knall farge i, men blir bedre på en god måte.

Får se på helsekost da, kondomeriet har vel men men, ikke helt godkjent kvalitetsmessig da.

Skrevet

Helsekost er nok det beste ja. Helt enig dette er bare så godt for kropp og sjel på høsten. Med et par dråper esenser gir det opptimal effekt.

Ja tror plast farger av, hun sa det hun på butikken. Men det går vel om du skurer, men det kan være best å sjekke det opp med utsalgs stedet. Ikke kult med feks. blått badekar året rundt :fnise:

• 9 måneder senere...
Skrevet

enig, Motebamsen. Jeg vet jeg skal sjekke en life til før jeg gir meg for en stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...