Gå til innhold

se hvem som har slettet meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg skekke hvem som har sletet meg på msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke en annen msn-klient enn Windows Live Messenger...

aMSN eller Mercury er to MSN-klienter som har denne muligheten.

Skrevet

???

Skrevet

Eller pidgin eller kopete...mulighetene er mange :)

Skrevet
Du kan ikke se hvem som har slettet deg!

Jo det kan du. Jeg bruker noen ganger Mercury, der ser man hvem som har slettet deg. Så det går helt fint.

Skrevet
Jo det kan du. Jeg bruker noen ganger Mercury, der ser man hvem som har slettet deg. Så det går helt fint.

Ja, man bare ser på den enkelte kontakt, og der står det hvorvidt de har deg på lista, og hvorvidt de har blokkert deg. Bruker overnevnte klienter.

Skrevet
Ja, man bare ser på den enkelte kontakt, og der står det hvorvidt de har deg på lista, og hvorvidt de har blokkert deg. Bruker overnevnte klienter.

Det er og en undermeny (eller hva jeg skal kalle det) der det er oversikt over hvem som har slettet deg, hvem du har slettet osv..

Skrevet
Det er og en undermeny (eller hva jeg skal kalle det) der det er oversikt over hvem som har slettet deg, hvem du har slettet osv..

Ja, det varierer sikkert litt fra klient til klient

:)

Skrevet
Ja, det varierer sikkert litt fra klient til klient

Som sagt gjelder dette Mercury da jeg ikke har prøvd de andre :)

Skrevet

Om du vil se hvem som har deg på lista så velger du følgende:

Alternativer -> personvern -> "Se hvem som har lagt deg til kontaktlisten sin" -> trykk på knappen som heter "Vis"

Skrevet
Om du vil se hvem som har deg på lista så velger du følgende:

Alternativer -> personvern -> "Se hvem som har lagt deg til kontaktlisten sin" -> trykk på knappen som heter "Vis"

Om vedkommende har slettet deg etter personen ble lagt til lista så forsvinner de ikke ut derfra. Personvern er ikke plassen å sjekke det.

Fins en måte hvor man kan søke å få opp en liste, men den stemmer ikke heller.

Om du har slettet eller blokkert noen så kommer de opp på den lista også, så egentlig tror jeg bare du får finne deg i at enkelte ting finner man ikke ut av.

Spør vedkommende selv? ;)

Skrevet

Du mener vel blokkert deg?

Skrevet
Du mener vel blokkert deg?

... og slettet

Noen andre klienter har andre funksjoner enn windows-messengeren ;)

Skrevet
... og slettet

Noen andre klienter har andre funksjoner enn windows-messengeren ;)

Åååå? Ok, jeg gir opp;) Jeg har fått en slik mail, se hvem som har blokkert deg, og jeg fikk virus på pcen;)

Har jo slettet mange og mange har slettet meg:) Er ikke alle man holder kontakten med når man er blitt forlovet og seriøs:)

Skrevet
Åååå? Ok, jeg gir opp;) Jeg har fått en slik mail, se hvem som har blokkert deg, og jeg fikk virus på pcen;)

Vi snakker om noe helt annet :)

Det finnes flere msn-typer enn bare windows messenger.

Skrevet

Lissi33 og trådstarter: Det er ikke så avansert som du tror, og jeg anbefaler deg å teste det (for å få opp øynene om at det finnes bedre programmer enn det som følger med Windows)...

Gå inn på http://17juju17.free.fr/ og velg "For windows"

Last ned, kjør og velg språk. Du kommer raskt i gang.

Deretter logger du deg inn med brukernavn og passord som du pleier med vanlig MSN

Og til slutt, lek deg rundt i menyene, og se hvilke muligheter du har.

Her inne: http://www.mercury.im/ kan du se hvilke muligheter programmet har...

(Ikke meningen å være en markedsfører for Mercury. Jeg vet at det finnes flere programmer som gjør samme nytten, men en plass må man jo begynne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...