Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 har hatt så mye trøbbel på pcen så tenkte det var en god ide og slette litt fra kontrollpanelet. lang historie kort- jeg slettet noe som het Radeon Omega Drivers v3.8.360 ATI, og da det var gjort var grafikken min helt elendig hvordan omgjør jeg dette??? please svar fort..
she83 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 har hatt så mye trøbbel på pcen så tenkte det var en god ide og slette litt fra kontrollpanelet. lang historie kort- jeg slettet noe som het Radeon Omega Drivers v3.8.360 ATI, og da det var gjort var grafikken min helt elendig hvordan omgjør jeg dette??? please svar fort.. Jeg vil tro du har slettet driveren til grafikk-kortet ditt. Men sannsynligvis kan du kanskje laste den ned på nytt fra nettet et sted.... Prøv omegadrivers.net feks. Siden du ikke har peil (pga at du sletter ting fra KONTROLLPANELET ) ville jeg nok helst ha ringt noen som vet hva de gjør.
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 har hatt så mye trøbbel på pcen så tenkte det var en god ide og slette litt fra kontrollpanelet. lang historie kort- jeg slettet noe som het Radeon Omega Drivers v3.8.360 ATI, og da det var gjort var grafikken min helt elendig hvordan omgjør jeg dette??? please svar fort.. De finnes sikkert på nett. Kanskje her: ATI drivere
Gjest Infralove Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Har du sjekka om den fortsatt er i papirkurven?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Tusen takk for svar jeg greide det til slutt.. så gjør jeg ikke det igjen.. søren t jeg ikke så i papikurven da! hadde sikkert vært det alle letteste
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 hva er problemet med pc-en egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 hva er problemet med pc-en egentlig? Tror heller det er eieren..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Uansett hvor grønn du måtte være med pc, sier du ikke at det er trøbbel med PC-en uten at det er det... Kan være at det ligger et virus e.l. i bakgrunnen, eller at TS har helsikkes mange temp-filer som gjør PC-en treg. Og dette kan være årsaken til at TS valgte å slette filer fra kontrollpanelet (noe man selvfølgelig ikke bør gjøre, og satser på at du har lært)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå