Gå til innhold

Hva hadde du gjort i min situasjon... Vært hjemme å gått glipp av noe du virkelig vil på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig lyst til å gå på en teaterforestilling... Men det er i en storby, jeg kjenner nok ingen som skal dit, men jeg har så utrolig lysst... Har ikke fått med meg noen, og vurderer å gå alene, men vet liksom ikke helt om jeg "tør"/vil gå alene. Men jeg har så utrolig lysst.

Hadde du vært i samme situasjon, hadde du valgt å reise alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om jeg hadde så lyst til det som du virker som du har og hadde hatt anledning til det så hadde jeg reist alene ja.

Skrevet
Jeg har så utrolig lyst til å gå på en teaterforestilling... Men det er i en storby, jeg kjenner nok ingen som skal dit, men jeg har så utrolig lysst... Har ikke fått med meg noen, og vurderer å gå alene, men vet liksom ikke helt om jeg "tør"/vil gå alene. Men jeg har så utrolig lysst.

Hadde du vært i samme situasjon, hadde du valgt å reise alene?

Jeg hadde gått alene :)

Skrevet

Selvfölgelig er det koseligere med selskap, men om ingen kan bli med så drar jeg alene.

Hvorfor skal jeg gå glipp av noe jeg virkelig vil bare fordi ingen kan leie meg i hånden?

Skrevet

Jeg har vært på en del musical/opera/ballett/teaterforestillinger opp gjennom, og har aldri tenkt "oi, h*n er nok her alene." Ser jeg noen som sitter alene, eller står alene i pausen reflekterer jeg ikke videre over det. Selv om vi drar to sammen, bruker vi, og da spesielt han, betydelig tid på å stå alene mens den andre er på toalettet.

Så jeg ville absolutt ikke tenkt over hva andre synes. Har du lyst til å få det med deg, så dra. Kjøp deg et program, så har du noe å bla i i pausen.

Skrevet

Jeg hadde gått alene ja!

Det kjedeligste med å gå alene er tiden før, for alle er sammen med noen.

Men under forestillinga så spiller det jo ingen rolle om man er alene. Kanskje bare en fordel av og til. :)

Skrevet

Jeg pleier å gå alene, jeg synes faktisk det gir en fin nærhet til forestillingen - jeg har kun den å konsentrere meg om. :)

Skrevet

Ja, hadde absolutt gått alene! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg hadde også gått alene, selv om det desidert koseligste er å gå sammen med noen:)

Skrevet

kjenner nok ingen som skal dit? ...har du spurt om noen vil være med deg=invitert noen? Jeg pleier å spandere billetten hvis jeg absolutt vil ha med meg noen og vedkommende ikke hadde tenkt seg dit i utgangspunktet... Så slipper man å tenke på om de liker det eller ikke :P hehe, pluss flere folk blir med om det er gratis...

når det er sagt, pleier jeg også å gå alene om det er noe jeg virkelig vil på og jeg ikke kjenner noen som vil eller skal dit... det funker helt fint! Er mye bedre å se på en teaterforestilling alene, egentlig. Har bare seg selv å konsentrere seg om. Hvor gøy man har det er bare hva man gjør det til selv. Jeg ble kjent med en programselger en gang :P

Skrevet

Jeg hadde også gått alene! Men som personen over meg sier, så hadde jeg spandert billetten på noen for å se om det er noen som blir med da!

Skrevet

Jeg hadde definitivt dratt alene. Ofte føler jeg at hvis det er noe jeg virkelig vil se så er det bedre å dra alene enn med noen som egentlig ikke har så lyst. Da kan jeg bare nyte forestillingen i stedet for å tenke på at den personen som er med kanskje kjeder seg.

Skrevet

Dra alene. Da blir det ett sete mindre til de som bare går i teater for å skravle med sidemannen, *hate*.

Skrevet

Jeg ville dratt alene -og har gjort det mange ganger.

Har slutte å "mase" på folk om å bli med -vil de være med, er intet bedre, men å dra sammen med noen som egentlig ikke vil og bare blir med for min skyld, er egentlig mest plagsomt. De kjeder seg, jeg merker det og føler meg ansvarlig fordi jeg dro dem med, og det ødelegger min opplevelse av stykket. Da er det mye bedre å gå alene.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Teater er en av de tingene det er helt ok å gå på alene. Man er jo der for å se hva som skjer på scenen, ikke for å "sosialiserer" uansett.

Ha en hyggelig forestilling :)

Skrevet
Man er jo der for å se hva som skjer på scenen, ikke for å "sosialiserer" uansett.

Tenk om alle bare kunne skjønt det. Kanskje det der burde stått på en plakat ved inngangen ;)

Skrevet

Klart du må gå. Det er da ingen som gidder å legge merke til om du er alene eller ikke.

Jeg pleide å gå ut på byen alene før. Det var litt sommerfugler i magen den første gangen,men det gikk kjempefint.

Har gått alene på kino også. Hopp i det, det går bra :popcorn:

Skrevet
Hvorfor skal jeg gå glipp av noe jeg virkelig vil bare fordi ingen kan leie meg i hånden?

Mange av oss vil gjerne ha noen å leie i hånden. Men må vi gå alene overlever vi jo, det er bare det at det er kjekkest å holde noen i hånden.

Skrevet

Jeg har gått på konsert alene en gang, det var rett og slett ingen som gadd eller kunne bli med. Det var jo kjipt å være alene, men som jeg visste på forhånd var bandet vel verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...