Mona Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei, trend micro klarer ikke fikse sysrest32.exe, selv om jeg oppdaterer til nyeste versjon osv. Noen som har hatt dette?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Last ned Malwarebytes' Anti-Malware Her eller Her.''' Lagre den på Skrivebordet. Kjør fila og installer programmet. Velg Norsk språkdrakt. [*]Sett en hake ved siden av Oppdater Malwarebytes' Anti-Malware og Kjør Malwarebytes' Anti-Malware, og trykk Ferdig. La programmet oppdatere seg og velg Utfør hurtig systemskann. Du får en meldingsboks når programmet er ferdigkjørt Klikk deretter på Vis resultat-knappen. Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgt -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Notis: Hvis MBAM finner en fil som er vanskelig å fjerne, vil du bli spurt om to spørsmål. Trykk OK på begge, og la MBAM gjøre seg ferdig med desinfeksjonen. Hvis du blir spurt om å restarte maskinen, gjør du det med en gang. Når MBAM er ferdig med å fjerne det den har funnet, vil det bli åpnet en logg i notisblokk. Den poster du senere om den fant noe annet enn cookies Last ned Combofix (av sUBs), og legg det på Skrivebordet. Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du får et spørsmål om at "Roughly 1/100 machines failed to make it through the disinfection process!! Are you sure you want to do this??" - Svar Yes Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Dette kan føre til at programmet fryser. Post loggfilen fra Combofix (c:\combofix.txt) sammen med MBAM-loggen. Du kan gjerne gå gjennom loggene, og sensurere navn o.l. hvis du ønsker å holde på anonymiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå