Gå til innhold

Hvilke reklamer liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Din dumme dumme ku!!!!!! også den "skal vi gå å tisse sammen?" hhihihhi!!

Lo skikkelig de første gangene jeg så de og humrer fortsatt.

Dessuten synes jeg den reklamen for gulost (Husker ikke hvilket merke) med den lille jenta som rømmer hjemmefra er kjempeskjønn. "Nå kommer jeg aldri tilbake igjen" :fnise:

Skrevet

Jeg synes den nye for Solo pluss er ganske festlig, der det kommer musikk ut av munnen til han gutten. Han har noen ganske fine ansiktsuttrykk!

Skrevet

Denne Coop Prix reklamen fra noen år tilbake er jo nesten en klassiker.

Djuice sin gjengleder med barnestemme er også litt morsom.

Skrevet
Din dumme dumme ku!!!!!! også den "skal vi gå å tisse sammen?" hhihihhi!!

De er jo helt grusomme. Men så kan jeg heller ikke tenke meg en eneste sammenheng der urinering kan bli morsomt.

Reklamen jeg derimot liker godt er den for Yoplait. Itj gå fra mæ, Pierre! :ler:

Skrevet

Smil reklamen!

Fin musikk, søt gutt (både den store og den lille ;) )

Skrevet

Yoplait.

"Sko likt å sitt tryne på hu der YveTTe når hu fekk veda ka me holde på med -på medarbeidersamtalen".

Skrevet
Jeg synes den nye for Solo pluss er ganske festlig, der det kommer musikk ut av munnen til han gutten. Han har noen ganske fine ansiktsuttrykk!

Jeg ler like godt av den hver gang :fnise:

Jeg digger den reklamen for Kvikklunsj som går nå jeg, synes den er skikkelig fin :)

Skrevet (endret)

Edit: merkelig dobbeltpost lang tid i ettertid...

Endret av Grafica
Gjest Grafica
Skrevet

Den nye flax-reklamen, den med firkløverne! Helt fantastisk. Også er musikken så fin <3

Gjest Gjest_gullet_*
Skrevet

"No milk today" - Tine

Reklamen fra Stabburet Makrell i tomat "Har du hørt historien om de 3 små fisk" er også kjempebra!

+ en gammel reklame for "Shake" (Tine??), der en mann sykler nedover en masse trapper med en "Shake" i hånden :)

Gjest Raptuza
Skrevet

" Di kallar meg kååången av sms..." gøy reklame for mobilabb.

Skrevet

Sjølv om eg er imot Q- meierier, så syns eg den nye reklamen deiras er veldig artig. Det er ein bonde som skal finne ut hvor mykje mjølk det er igjen i kua, så han lyftar ho opp og ristar ho slik at det skvulpar :)

men alle reklamene med "Kenneth" fra Byggmaker er jo geniale også då..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...