Gjest Cathena Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 (endret) Da er tiden inne for å skifte litt over på Jan Marini, jeg er nå tom for fuktighetskrem så nå vil jeg gå over på denne serien. Jeg vet at syrer funker veldig bra på min hud, så dette har jeg tro på! jeg vet det finnes en annen tråd om Jan Marini, men jeg blir så forvirret da dette er helt nytt for meg. Min hud; 20 år. Grovporet, fregner over nesen. Har slitt med tørr overhud og fet underhud, men dette der ut som å ha stabilisert seg litt. Har heller en litt fet hudtype nå, men ikke sånn ekstremt lenger. Jeg har mangen kvite talgklumper (?) (de er lette å klemme ut, men kommer fort tilbake). Disse har jeg mest på hake og kinn\kjeve. Så kommer det noen buller av og til og litt småkviser på kinn og hake. Pannen ser ut som har blitt ganske bra. Ellers så har jeg litt arr som jeg har fått opp igjennom årene... Noen som kan anbefale meg hva jeg trenger? Jeg satser på rens, serum og fukt iallefall. Det er slike produkter jeg bare MÅ ha. Så i første omgang vil jeg ha det. Jeg er ikke så veldig rik, så hadde vert fint med en fukt jeg kan bruke natt og dag, har JM det? Hvor skal jeg kjøpe dette? Endret 21. september 2008 av Cathena
Gjest Cathena Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 (endret) Nå tittet jeg litt på produktene hos Pretty Skin 4 Less, òg lurte på om jeg skulle prøve dette..., kan det bli riktig? Jeg har ikke tegn til noen linjer, òg vil først å fremst få huden klar før jeg begynner med anti- age osv., dessuten føler jeg ikke for å begynne med noe sånt enda iallefall... Bioglycolic Facial Cleanser Bioglycolic Bioclear Lotion eller Factor- A Lotion Bioglycolic Bioclear Cream Morgen og kveld? Endret 21. september 2008 av Cathena
Gjest Deception Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Bioclear lotion og cream er vel egentlig samme produkt, men i ulike konsistenser, så du trenger nok bare et av disse.
Gjest Cathena Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 (endret) Bioclear lotion og cream er vel egentlig samme produkt, men i ulike konsistenser, så du trenger nok bare et av disse. Ok, det visste jeg ikke! Tusen takk for at du sa ifra. Men, Factor- A Lotion er vel noe annet igjen? Endret 21. september 2008 av Cathena
Gjest Deception Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Egentlig tror jeg du rett og slett bør sende en mail til Jean her inne, for hun har lang personlig erfaring med JM, og kan gi bedre råd enn noen av oss andre.
Jean Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Hejsan tjejer! Så kul att bli omtalad... Cathena, om du vill ha rätt produktval, kan du maila mig lite mer info om dín hy, din ålder och en bild. Bilden är ganska viktig då det blir mer rätt med valet. Sedan vill jag passa på att säga att det finns en norsk jänta som hört av sig till mig som nyligen köpt den löddrande syrarengöringen (den bästa enligt mig), samt en burk Bioclear oanvänd. Hon reagerade starkt på syratvätten. Hon vågar inte testa Bioclear då. Så du kanske kunde köpa de produkerna av henne då hon oxå bor i Norge? En tanke bara. Men hör gärna av dig så ska jag hjälpa dig! MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Rexina Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Dere som bruker Jan Marini: Hvilke produkter har dere og hvilke kan dere ikke leve uten? Har tre stk: Bioglycolic rens (den som ikke skummer), bioclear cream og solkremen spf 30.. Hvilke produkter fra JM forminsker porer?
Kamelia83 Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Dere som bruker Jan Marini: Hvilke produkter har dere og hvilke kan dere ikke leve uten? Har tre stk: Bioglycolic rens (den som ikke skummer), bioclear cream og solkremen spf 30.. Hvilke produkter fra JM forminsker porer? Jeg har Bioglycolic rens (skummer ikke), transformation serum, age intervention enlighten with retinol(krem), og solfaktor 30 fra MD. Hadde igjen masse av solkremen fra i sommer så bruker opp den først. Hvilke produkter jeg ikke kan leve uten ennå vet jeg ikke. Bare brukt JM i en uke :O)
SubRosa Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg tror at Factor-A serien til JM skal være spesielt fin mot store porer. Har ikke prøvd den selv enda, men skal kjøpe A-plus lotion på neste bestilling. Syns porene har blitt bedre av de andre produktene jeg bruker også, men vet ikke om det en spesiell av dem, eller at jeg bruker bare JM -produkter nå. Disse er; Bioglycolic rens, Bioglycolic bioclear cream, C-esta serum, Transformation Eye-cream, Transformation cream, Antioxidant daily face og Bioglycolic selvbruningskrem. Veldig fornøyd med alle sammen, kommer aldri til å slutte med dette merket, med mindre det kommer noe annet revolusjonerende på markedet:) Dere som bruker Jan Marini: Hvilke produkter har dere og hvilke kan dere ikke leve uten? Har tre stk: Bioglycolic rens (den som ikke skummer), bioclear cream og solkremen spf 30.. Hvilke produkter fra JM forminsker porer?
Jean Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Factor A Plus innehåller glykolsyra vilket gör att A-vitaminderivatet tar bättre. Dock bildas en aning för lite tretinoin jämförelsevis mot receptbelagda produkter. Så du bör ha Bioclear cream eller lotion på dagtid i så fall och Factor A plus till natten. Bioclear är mer riktat mot vuxenakane och just stora talgöppningar med sebum är ju grunden till att den uppstår. Det är salicyl ihop med Azelaicsyra som är verksamt i Bioclear. Nu på höst vinter kan du bruka Bioclear morgon och kväll. Men vänj huden varje kväll i en vecka först. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå