Gjest s Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Jeg er samboer med verdens beste gutt, og vi har vært sammen i seks år. I det siste føler jeg likevel at ting begynner å bli litt kjedelig, men jeg elsker han og ønsker ikke at det skal bli slutt. Hvertfall for et par uker siden var jeg ute sammen med ei venninne og en kamerat av henne som var utrolig sjarmerende. Vi hadde det kjempegøy og alle fikk vel litt mer å drikke enn vi strengt tatt hadde godt av. Når jeg skulle gå ville han kameraten ha meg med ut å snakke, og så fortalte han at han var blitt betatt av meg, og jeg måtte innrømme at det var jeg av han å, men sa at jeg elsket kjæresten min og ville ikke gjøre noe dumt. Likevel før jeg gikk ga han meg en klem og et kort kyss på munnen (et sånt gonattakyss du gir til barna dine feks.) Jeg har ikke sagt noe til kjæresten min for jeg tror ikke det vil forandre noe mellom oss annet enn at han blir lei seg og såret. Men plages med dårlig samvittighet likevel. Har aldri gjort noe slik tidligere, og vet at jeg aldri skal gjøre det igjen. Og vet at hvis han hadde gjort noe liknende, men ikke gått lengre enn det, ville jeg helst slippe å få vite det. Sier til meg selv at det ikke er utroskap men hva synes dere?
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 Dette er ikke utroskap etter min mening. Det er helt normalt å gi hverandre et kort kyss på munnen. Slapp av du. Tenk heler på måter du og mannen kan sprite opp deres sexliv.
Bertha Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 Nei, det er ikke utroskap. Et kort kyss på munnen er jo noe som også venner gir hverandre uten at det nødvendigvis ligger mer bak. Dessuten satte du jo selv grenser ved å fortelle ham at du har kjæreste og ikke er interessert i å ødelegge det forholdet. Ta det hele som et kompliment - og en bagatell, som ikke det er noe vits i å gruble mer over.
Musemor Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Jeg er helt enig med Bertha og Starfish, dette er ikke noe å ha samvittighetskvaler for! Men det er vel på sin plass å nevne at du ikke bør drikke deg full sammen med denne karen i nærmeste framtid! :blunke:
Snupi Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Et par uker siden...Tenkt mye på den gutten du da??? :o
Gjest s Skrevet 8. juni 2003 #6 Skrevet 8. juni 2003 Ikke tenkt på å drikke meg full sammen med han igjen nei... Tenker ikke spesiellt på han (egentlig ikke min type i det hele tatt), men på at det jeg gjorde var nokså dumt. (les: dårlig samvittighet ovenfor samboeren min) Uansett, takk for all støtte! Hadde jo ikke syns det var så ille om ei venninne hadde gjort det samme, men er bare ikke meg å gjøre sånne ting. Derfor litt usikker...
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #7 Skrevet 8. juni 2003 Tenk ikke mer på dette. Dette har sikkert kjæresten din gjort massevis av...... :oops: Typisk for gutter på byen. Glem denne episoden! :D
Joplaya Skrevet 8. juni 2003 #9 Skrevet 8. juni 2003 Vurderer du om du bør fortelle det pga din dårlige samvittighet eller fordi du føler han bør få vite det av respekt for han og deres forhold? Sier du ja til alternativ 1 bør du la være fortelle det. Sier du ja til alternativ 2 mener jeg du bør fortelle det. Men det er da min mening.
Ignite Skrevet 8. juni 2003 #10 Skrevet 8. juni 2003 Det er ikke så nøye hva det kalles, men etter min mening var dette en mild form for utroskap. Det er helt uakseptabelt å kysse personer man blir betatt av når man er i et forhold. Jeg hadde blitt kjempelei meg dersom jeg var typen din.
Skusla Skrevet 8. juni 2003 #11 Skrevet 8. juni 2003 Det er IKKE utroskap.. Det er det samme som om man blir kysset på munnen av en venninne... Ta det som ett kompliment du, å glem han.. Det tjener ingen at du forteller det til samboeren din.. Du gjorde jo det riktige med å fortelle denne mannen at du elsket samboeren din. Der og da viste jo du samboeren din den respekten han fortjener. Mild form for utroskap??? Så om man gir en guttevenn el ett kyss på munnen/kinnet eller en klem er man utro?? Jøss, da er jeg utro hele tiden jeg da.. Det er en del av min person å gi vennene mine en klem eller en nuss når vi møtes. Ta det med ro du S, du har ingenting å ha dårlig samvittighet for! :D
Mossa Skrevet 9. juni 2003 #12 Skrevet 9. juni 2003 Jeg ser ikke på det som utroskap. Hadde sambo kysset ei jente på munnen hadde jeg blitt irritert, men hadde IKKE definert det som utroskap. Legg det bak deg.....men husk følelsen du sitter igjen med nå, så unngår du kanskje å ende opp med dårlig samvittighet en annen gang.
kopfzerbrechen Skrevet 10. juni 2003 #13 Skrevet 10. juni 2003 Jeg synes dette er en mild form for utroskap! Hvis jeg hadde funnet ut at dama mi fikk stadig vekk små kyss av andre menn (og kvinner for den saks skyld) så hadde jeg blitt rimelig forbanna eller ihvertfall veldig irritert. Da hadde det nesten helt garantert vært noe bak fra denne gutten sin side (og for jenta sin også, siden hun tillot det (selv om hun ikke var klar over kysset (men allikavel, hun oppførte seg tydligvis slik at dette skjedde (her ble det for mange paranteser)))) Saken er det at når en gutt og en jente er venner så gir man dem ikke kyss! Det får jentervenner holde seg til, eller hva enn de gjør nå for tiden. Nei, det får saktens holde med en kort klem når det gjelder en annen gutt og ei jente som er venner! Jeg hadde blitt sint, sur og lei meg hvis du hadde vært kjæresten min.
Gjest Scampi Skrevet 10. juni 2003 #14 Skrevet 10. juni 2003 Liker heller ikke tanken på at mannen min skulle kysse andre damer på munnen.. Kunne ikke ha falt meg inn å gjøre det selv heller, så jeg er enig med dem som karakteriserer det for en mild form for utroskap. En annen ting er at det som har skjedd kan man gjøre lite med, men så mye som din samvittighet straffer deg for dette, vet du sikkert selv at det for deg var en dum ting å gjøre og noe du kanskje ikke bør gjenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå