Gjest Gjest_miamia_* Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 vi kom inn på det at jeg ikke tar initiativet så ofte.. så sier han at han tenner på at jeg frister han litt liksom.. MEN HVORDAN ???? HVA SKAL JEG GJØRE?? hva tenner dere gutter på ? eller hva gjør dere andre jenter for å tenne kjæresten deres? nytter ikke å ta på meg sexy kostyme å ta den helt ut, han syns bare sånn er teit, så må liksom være noe jeg gjør MED han.. går jeg ut ifra at han mener...
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 (endret) Sende sexy og pirrende meldinger tin han når han er på jobb.... kose med ham, tenne ham, for så bare å gå med et blunk og "lovnader" om noe mer senere... Sprade rundt i undertøyet men ikke la ham røre, bare se.... La ham ferske deg når du onanerer... Kommer sikkert på flere ting, men det er hva jeg har i farta.... Edit: det går jo også an å spørre han om hvordan han vil du skal pirre ham... Men da blir det ikke så veldig spennende for ham.... Du bør nok bruke fantasien og overraske ham Endret 21. september 2008 av CeeCee
Lissi Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Send han en kinky sms når han ikke er hjemme, eller en mms med noen heftige videosnutter;) Hvisk han ting i øret og fortell han opphissende ting når det ikke passer at dere har sex. Slik at han må vente på godene. Ta på deg stay ups eller noe heftig under en kjole eller lignende og vis han et glimt av det, uten at han får muligheten til å se eller røre. Ta på deg noe sexy og forfør han. Når han kommer hjem en dag, still deg i døråpningen hvor du står å dingler med håndjerna i hånda. Kommander han inn i dusjen. Sett han naken i sofaen og sett på han håndjerna. Sett deg på bordet foran han og lek litt med deg selv UTEN at han får lov å røre deg! Blir han ikke pirret av det, gi da hadde jeg gitt opp!
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Ville vært forsiktig med å sende MMS.... Forholdet KAN ta slutt en dag, og det kan bli et stygt brudd... Hvem vet hva han gjør med bildene/ videoene da... Ellers var det veldig gode tips Lissi!
Lissi Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Ville vært forsiktig med å sende MMS.... Forholdet KAN ta slutt en dag, og det kan bli et stygt brudd... Hvem vet hva han gjør med bildene/ videoene da... Ellers var det veldig gode tips Lissi! Ja det er sant, men jeg stoler så mye på min samboer og vet hva han står for, han hadde aldri gjort noe sånt, MEN du har rett, noen blir svin når det blir slutt. Best å ta forhåndsregler. Men man får jo heller ikke filmet hele kroppen på mms selv da;) Om ikke hode er med så er du jo ingen fare heller.
Gjest ts Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 jeg har prøvd mms, sms.. han er kjIIIIIp på meldinger.. å så mener han at jg skriver for mye pirrende sms å så skjer d ingenting når han kommer hjem, å derfor syns han d er litt kjipt med meldinger tror jeg.... mEN d kan jeg jo forandre på... hmmmm.... flere forslag?????
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Forstår godt han synes det er kjipt med mld hvis det bare er tomme ord.... Du må bevise overfor han at det ikke er det.... og ikke forvent svar tilbake... Bare tenk at han sitter på jobben g svetter over smsene dine...
Gjest ts Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 ja er der jeg er dum.. jeg forventer alltid svar å maser litt om d når han ikke svarer.. men jeg skal begynne å skrive ikke sÅ ofte, å ikke skrive noe som krever svar.. tar gjerne imot forslag på pirrende meldinger:p kreativiteten er UTROLIG dårlig idag..
Lissi Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Skal jeg komme med forslag på hva jeg ville skrevet så tror jeg at jeg blir sensuerert
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 "Har gått og tenkt på (En heit natt dere har hatt, en spesiell situasjon) i hele dag... tenk at jeg har en mann/ kjæreste som er så god og deilig!! jeg må benytte meg av det litt oftere... Er helt varm her jeg sitter!" "husker du den gangen (ettellerannnet)? Jeg ble så utrolig tent/ kåt da du/ jeg (det han/ du gjorde)... Det bør gjentas snart!" "Fikk så utrolig lyst å (suge, ta, knulle e.l.) deg.. Du skulle vært her nå...." Bare noen få tips....
Gjest Elfrida Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Pirrende meldinger må jo komme av seg selv liksom. Når du kommer på noe du har lyst til å gjøre med ham for eksempel. For det at du skal ta mer initiativ er vel fordi du har lyst til det?
Gjest ts Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 tnx ceecee:P jo elfrida, jeg har lyst, jeg skriver pirrende meldinger velDIG OFTE.. men lurer på om jeg bør gjøre d anderledes, så fint med noen tips å andre erfaringer uansett
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 det du gjør når du sender slike mld er at du trigger hjernen hans og skaper deilige bilder ihodet hans, av dere to, eller bare deg.. Du kan jo også skrive at du bare MÅTTE onanere litt (kanskje skrive et annet ord for onanere, for det er litt sterilt) for du klarte ikke vente... Men sparte det beste til han kom hjem... ikke skriv noe i spørsmålsversjon... Da tenker han bare på hva han skal svare istede... Om han vil svare noe blir da opp til ham...
Gjest Elfrida Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Kanskje det ikke er meldinger han savner da. Min erfaring er at gutter er veldig glad i å SE, og at det ikke trenger å være så veldig avanserte kostymer akkurat. Kanskje en liten underkjole uten truse under, og så bøyer du deg framover med rumpa til ham fordi du liksom skal plukke opp noe på gulvet... Kanskje du trenger litt hjelp til å barbere deg i dusjen? Eller kanskje du må stå og smøre deg grundig inn med body lotion på soverommet før du legger deg? Puppene må smøres veldig godt inn altså!
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 Hadde aldri latt en mann babere meg.. Iallefall ikke mellom beina... Hehe! Synes det er bedre å dukke opp nybarbert jeg da... Hvis dere ikke bor sammen TS, så ring på døra hans. ha på kåpe, sexy undertøy og en 6-pack i den ne hånda... hehe! Gammelt triks..
Gjest ts Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 takk igjen begge to;) får prøve litt begges forslag, å vi bor sammen ceecee:) men han jobber mye, (nå også faktisk.. eiendomsmegler..) så han har mange ensomme kjedelige visninger, som jeg kanskje kan utnytte litt?
CeeCee Skrevet 21. september 2008 #17 Skrevet 21. september 2008 ja, det synes jeg du bør gjøre Prøv å bruk fantasien din, og du finner kanskje ut at du faktisk blir litt tent selv Lykke til!
Gjest brunetten Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Kom hjem litt senere en fred etterm, ha på deg kåpe m sexy undertøy under, og ha en kasse øl i armene. Den funker:) Da han så på fotballkamp gikk jeg bare å satte meg på kne foran han og beg å suge, den falt i god jord kan jeg love deg. Dra han med på en sex butikk, man blir litt pirret av det. Jeg ville ha tatt sexy bilde m truse på, slik at han ikke ser alt. Send den til ham når han er på vei hjem, og stå klar i soveromsdøra.
Chianty Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Hadde aldri latt en mann babere meg.. Iallefall ikke mellom beina... Hehe! Synes det er bedre å dukke opp nybarbert jeg da... Ekke no' galt i det - bør prøves... ligg klar når han kommer hjem og overfall ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå