Gjest Tiit, ikke innlogget. Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Hjelp, jeg er helt opprådd nå! Kort fortalt: sex i morges, kondom tapt underveis. Finner den ikke!!! Det kjennes rart og merkelig ut; jeg kan kjenne livmortappen på en måte jeg ikke kan minnes å ha kjent før, men så har jeg nå "gravd" litt oppi der da... Synes å kjenne noe hardt inni den. Er det mulig at kondomen kan ha kommet seg inn i livmortappen!!! Isåfall er jeg livredd! Har dere hørt om noe slikt før? Jeg må vel kontakte legen..... det er jo søndag i dag. Jeg kjenner en merkelig smerte i underlivet. Kondomer forsvinner jo ikke!!!!! Hjelp......
Silfen Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 Ta en telefon til legevakt/kvinneklinikk. Jeg antar du har endevendt senga.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 For noen år siden forsvant hele tuppen på kondomet under sex. Lette og lette overalt (inkl.inne i meg) , men fant den ikke. Så to dager senere når jeg satt på do og tisset, kjennte jeg en merkelig følelse i skjeden og vips der kom den ut! Jeg hadde tatt kontakt med legevakt hadde jeg vært deg. Lykke til, fortell hvordan det går da!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Ring legevakten, ikke noe annet å gjøre! Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #6 Skrevet 8. juni 2003 Ville bare berolige deg med at åpningen i livmortappen (inn til livmoren) er på størrelse med et knappenålshode så du trenger ikke være redd for at kondomen har kommet seg inn der. Den kan jo ha gjemt seg i "krinkelkroken" bakunder livmortappen (den delen av skjeden som utvider seg mest under sex). Det er her man finner igjen tamponger som har blitt trykt opp under sex (Det er noen som har sex med tampongen på plass. de holder i tråden underveis, og så "mister" de tråden og tampongen blir trykket opp). Hvis dette plager deg veldig så dra på legevakten i dag, eller du kan dra til din primærlege på tirsdag. Ta det med ro, kondomen kan bare ikke komme seg noen vei!
Gjest Tiit Skrevet 8. juni 2003 #7 Skrevet 8. juni 2003 Å, så vemmelig dette er da. Nå har vi lett i alle indre kriker og kroker, både min mann og jeg... (ser dere synet; min mann som gynekolog:-) Han egner seg bedre til andre ting, kan jeg love!) Jeg kan ikke for min bare vilje forstå at en kondom kunne komme seg inn i livmoren, jeg har prøvd å stikke litt med fingeren. Det går bare ikke! Så jeg fatter ikke hva som har skjedd......... Mulig den er der et sted, men da finner ikke jeg den iallfall. Jeg synes det vil være utrolig pinlig å dra til legen med dette, og så er det ikke noen kondom der..... Han må jo tro at jeg er en skikkelig hysterisk kløne... Det er jo en liten mulighet for at den har ramlet i toalettet uten at jeg klarte å få det med meg.... merkelig.... når jeg lette slik etter den.. men, men. Jeg skal se det litt an, tror jeg. Hvis jeg kjenner at jeg får vondt, skal jeg ta kontakt med en gang med legen.
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 Får jeg lov til å smile, bare pittelitt ?
Gjest Tiit Skrevet 8. juni 2003 #9 Skrevet 8. juni 2003 Ok, da Hilde..... jeg må smile litt selv også. Sånn innimellom hver gang jeg stikker på toalettet og gjør en GU... Kanskje jeg er ei hysterisk kløne? Det vil tiden vise. Innlegget ditt muntret meg opp! Tanks!!
Cilla Skrevet 9. juni 2003 #10 Skrevet 9. juni 2003 For noen år siden forsvant hele tuppen på kondomet under sex. Lette og lette overalt (inkl.inne i meg) , men fant den ikke. Så to dager senere når jeg satt på do og tisset, kjennte jeg en merkelig følelse i skjeden og vips der kom den ut! Dette har jeg også opplevd, men aldri en hel kondom........... Må le litt jeg også, ser for meg mannen din som må undersøke deg innvendig, og du litt småhysterisk!! Håper du finner dne snart!
Gjest Starya Skrevet 9. juni 2003 #11 Skrevet 9. juni 2003 Har sex med tampong? Seriøst? Noen gjør dette? :o
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juni 2003 #12 Skrevet 9. juni 2003 Har sex med tampong? Seriøst? Noen gjør dette? :o Sikkert noen som er dumme nok til det ja, feks. usikre ungjenter som ikke tør si at de har mensen. Minnie
Sandman Skrevet 9. juni 2003 #13 Skrevet 9. juni 2003 Sikkert noen som er dumme nok til det ja, feks. usikre ungjenter som ikke tør si at de har mensen. Minnie Jøss.... :o :o ...stakkarn må jo bli bortimot skinnflådd, og jenta må jo passe bra inn i følgende historie: En totalt uerfaren gutt hadde en del erfarne kamerater... de maste på'n om at han måtte få seg litt.... endelig lyktes han, uten at han helt hadde begrepene fra denne "bransjen" klart for seg... Kameratene spurte'n: Var'a våt'a? "Neida, hu var så tørr og fin så...."
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #14 Skrevet 9. juni 2003 Det var meg som fortalte det med tamponger og sex. ja vi har flere ganger fått henvendelser fra kvinner som er små hysteriske fordi tampongen har "forsvunnet" under sex. Det er faktisk noen som gjør det ja. Det er faktisk utrolig hva folk gjør, når man jobber på legevakta får man se/høre mye rart...
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #15 Skrevet 16. juni 2003 Hvordan gikk det med deg Tiit? Er den ute??
Gjest Tiit Skrevet 17. juni 2003 #16 Skrevet 17. juni 2003 Jeg lurer fortsatt på om den er der inne.. har ikke sett snurten av den! Ikke kjent noe vondt eller no`, så jeg vet virkelig ikke hva som har skjedd. EGENTLIG tror jeg faktisk at den er inni meg et sted. Klarer bare ikke å bekymre meg for det lenger. Skal til gynekologen etter ferien, så da får jeg kanskje svar. Da skal dere også få vite....om det er mulig å miste en kondom på denne måten over laaaaaaaaang tid..... det blir vel spennende!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juni 2003 #17 Skrevet 17. juni 2003 Er du helt tullete? Hvis du har mistanke om at den sitter fast inni deg kan du ikke vente i mange uker med å oppsøke gynekolog- da er du regelrett dum i hodet ditt. :o Minnie
Gjest Madden Skrevet 17. juni 2003 #19 Skrevet 17. juni 2003 Jeg opplevde det samme selv...for noen år siden! det var temmelig komisk hele greia..måtte krangle meg inn på kvinneklinikken på sahlgrenska i gøteborg og overbevise gynekologen om at det virkelig var tilfelle!! Uansett, la ikke fremmedlegemer bli sittende fordi du ikke tør/vil sjekke! det kan føre til infeksjoner og mye ubehag! oppsøk legevakt eller gynekolog snarest! om ikke annet for sikkerhetsskyld!
starie Skrevet 17. juni 2003 #20 Skrevet 17. juni 2003 Kom deg til legen!! Du kan jo bli alvorlig syk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå