BrunetteBarbie Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei. Er noen her kunder hos f.eks lindorff eller andre byråer? Har dere noen å anbefale m.t.p seriøsitet, pris, etc... Ikke alle byråene er like seriøse syns nå jeg. kanskje lindorff er å anbefale? Tips?
Gjest Miley Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Lindorff er ikke å anbefale. De er ikke spesielt seriøse og de fleste ansatte snakker dårlig norsk (de som sitter på tlf).
BrunetteBarbie Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Lindorff er ikke å anbefale. De er ikke spesielt seriøse og de fleste ansatte snakker dårlig norsk (de som sitter på tlf). Oi. Hørtes ikke bra ut. Styrer kanskje unna de da ja. Vet du eller noen om noen som; snakker norsk, er seriøse og ja, har en ok pris? Lindorff sin er på 1200 eller noe. Mulig jeg surrer men..
Supramundane Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Firmaet jeg jobber i samarbeider med Lindorff på bedriftsnivå, dvs. at de er innkrever for oss. Fungerer ypperlig, og har aldri hatt samarbeidsproblemer med de. Får gode og kjappe tilbakemeldinger.
Rawien Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Tja, kjæresten jobbet på Lindorff i sommer, sånn jeg skjønte det, så snakket alle norsk, og alle vikarene var økonomistudenter. De hadde dessuten alltid mange på jobb, så alt som skulle gjøres, ble gjort.
Gjest Miley Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Det er jo bra mange har positive erfaringer med dem
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 (endret) Vi benytter oss av ABC Kredittstyring som bedriftskunde. Godt samarbeid med de. forresten: https://www.abckredittstyring.no/ Endret 21. september 2008 av Gitte
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Bruker AK Aktiv Kapital selv. Funker veldig bra, de er seriøse og veldig flink med å informere både kunde og objekt. Veldig flink til å sette igang en dialog og til å få igang en prosess.
Motebamsen Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Ikke intrumjustisia, de er under etterforsking av kredittilsynet. Og kredittilsynet utalte i den sammenheng at om det var opp til dem hadde dem mistet løyven umiddelbart pga store overskridelser.
BrunetteBarbie Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Nå har jeg flere anbefalinger her, så nå skal jeg ringe rundt å bare snakke litt med dem og evt. få en avtale med en av dem. Takk for erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå