Gå til innhold

Noen som er inkassokunder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er noen her kunder hos f.eks lindorff eller andre byråer?

Har dere noen å anbefale m.t.p seriøsitet, pris, etc... Ikke alle byråene er like seriøse syns nå jeg. kanskje lindorff er å anbefale?

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindorff er ikke å anbefale. De er ikke spesielt seriøse og de fleste ansatte snakker dårlig norsk (de som sitter på tlf).

Skrevet
Lindorff er ikke å anbefale. De er ikke spesielt seriøse og de fleste ansatte snakker dårlig norsk (de som sitter på tlf).

Oi. Hørtes ikke bra ut. :) Styrer kanskje unna de da ja.

Vet du eller noen om noen som; snakker norsk, er seriøse og ja, har en ok pris?

Lindorff sin er på 1200 eller noe. Mulig jeg surrer men..

Skrevet

Firmaet jeg jobber i samarbeider med Lindorff på bedriftsnivå, dvs. at de er innkrever for oss. Fungerer ypperlig, og har aldri hatt samarbeidsproblemer med de. Får gode og kjappe tilbakemeldinger.

Skrevet

Tja, kjæresten jobbet på Lindorff i sommer, sånn jeg skjønte det, så snakket alle norsk, og alle vikarene var økonomistudenter. De hadde dessuten alltid mange på jobb, så alt som skulle gjøres, ble gjort.

Skrevet

Det er jo bra mange har positive erfaringer med dem :)

Skrevet

Bruker AK Aktiv Kapital selv. Funker veldig bra, de er seriøse og veldig flink med å informere både kunde og objekt. Veldig flink til å sette igang en dialog og til å få igang en prosess.

Skrevet

Ikke intrumjustisia, de er under etterforsking av kredittilsynet. Og kredittilsynet utalte i den sammenheng at om det var opp til dem hadde dem mistet løyven umiddelbart pga store overskridelser.

Skrevet

Nå har jeg flere anbefalinger her, så nå skal jeg ringe rundt å bare snakke litt med dem og evt. få en avtale med en av dem.

Takk for erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...