Gå til innhold

Bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andreas_*
Skrevet

Hei ;)

Jeg er en kar på 17 år, som tenkte å overraske kjæresten min på 18-årsdagen hennes, den 5.November.

Jeg har, allerede i april, kjøpt et g-nøkkel-anheng til henne. Begge vi spiller i samme korps, og er like glad i musikk og korps.

Men for noen dager siden, begynte vi å snakke om bursdagsgaver til hverandre (fordi jeg har bursdag ganske nært hennes bursdag). En av setningene hun sa, da vi snakket sammen, var at "smykker var gaver som gutter gir, når de ikke har bedre peiling, og ikke helt vet hva kjæresten egentlig liker. Smykker er liksom litt oppbrukt, og en anelse upersonlig.."

Så kommer spørsmålet: Hva skal jeg gjøre nå?

Jeg tenkte kanskje å gi henne smykket, og skrive en liten artig hilsen/dikt inni smykkeesken, men også gi noe annet spesielt i tillegg.

Kan et gavekort på spa være noe å gi i tillegg?

- Andreas ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk godt igjennom hva hun liker...!

Hva pleier dere å gjøre? Hvilke interesser har hun?

Prøv å sette deg inn i hva HUN ville kjøpt til seg selv. Hva ønsker hun seg?

En rose og et romantisk (og gjerne morsomt) kort i tillegg vil nok gjøre inntrykk. :)

Gjest Gjest_Andreas_*
Skrevet
Tenk godt igjennom hva hun liker...!

Hva pleier dere å gjøre? Hvilke interesser har hun?

Prøv å sette deg inn i hva HUN ville kjøpt til seg selv. Hva ønsker hun seg?

En rose og et romantisk (og gjerne morsomt) kort i tillegg vil nok gjøre inntrykk. :)

Hun spiller veldig mye håndball, og i korpset spiller hun fløyte. Hun liker naturliv og skiturer veldig godt.

Vi pleier ikke gjøre stort, bortsett fra at vi er veldig glade i å bare sitte sammen og snakke ;)

Skrevet (endret)

Grunnen til at hun ikke ville ha smykker, var fordi det var upersonlig og lite gjennomtenkt. Ditt smykke derimot er jo tanke bak. Du har kjøpt en g-nøkkel pga at hun spiller i korps. For meg er det en veldig personlig gave som hun kan ha på seg hver dag. Jeg tror hun vil bli positivt overrasket!

Noen andre tips, har jeg desverre ikke. Men du får nok sikkert noen bra tips fra de andre her :)

Roser derimot faller nok i samme kategorien som vanlige smykker. + at de visner etter en stund.

Endret av Jade
Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet
:yvonne: Inviter henne på en romantisk middag for 2. Smykket faller garantert i smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...